Historik
Föregående · 14 · NästaVet inte hur intressant detta är, men tänkte att jag delar med mig.
Kanske det kan bli en liten tävling här på HS vem som får flest rätt? ;)
I arket finns på första fliken en liten förklaring hur arket är avsett att fungera.
Lycka till! ;)
För övrigt är jag helt övertygad om vinst ikväll.
5-3 efter att Zanetti målar i öppen kasse. Lär dock bli en nagelbitare i första, då Saik inleder målskyttet innan vi vänder till 2-1.
Skål då!
bloggar.expressen.se/sannylindstrom/2015/11/25/bast-trots-morkret/
Jag håller delvis med i ditt resonemang gällande sekvensen, men för att hålla det hela nyanserat så är väl att döma någons åsikt som "korkad", väl inom ramarna för härskarteknik ;) Sen tycker jag att Pekka är lika god kålsupare, men, kan vi inte efter en sådan fantastisk prestation från våra grabbar istället fira och vara glada?
Förstår i.o.f.s. Att ni är frustrerade, det är ju en och en halv vecka till nästa brynäsmatch! :)
Tack Brynäs! Ni gjorde min helg helt underbar :D
Jag tror på vinst ikväll. 5-2.
Alla till Gavlerinken - nu gävlar kör vi.
Ikväll borde Gävle gå man och kvinna ur huse för att visa sitt stöd till Brynäs efter veckans smutskastningskampanj.
Det jag inte för mitt liv kan begripa är vad Arbetarbladet har att vinna på detta bortsett från några snabba "klick".
Hoppas skitblaskan går i graven snart.
Daniel Nordströms hyckleri är fullständigt skrattretande.
Nu gävlar kör vi!
"– Klart han blev besviken. Han var jättesugen på att spela, var verkligen alert, så händer detta. Han är deppad, säger HV-tränaren Johan Lindbom."
Idiot.
Tipset blir att Felix håller nollan i första hemmamatchen. Han var briljant igår. Defensiven ser nu riktigt bra ut, kul!
I övrigt mål från scott 2, pa westerholm, rödin
Vinst 4-0
Nu gävlar kör vi!
hoppsan, börjar "experterna" vakna? ;)
grym match idag! Fantastiskt tryck i arenan, särskilt sista minuterna. Kändes nästan som i fornstora dar :)
visst, lite för många misstag i defensiven men jag tycker inte man ska dra för stora växlar av det. Premiär. avsaknad av två av våra bättre defensiva backar, osv. Hoppas och tror det kommer se mycket stabilare ut redan på lördag. Offensiven är ruskigt vass och riktigt jävla kul att se att sån spridning på poängen. Så här ska det se ut, alla drar sitt strå till stacken istället för en kedja som står för all produktion. 6 mål och därtill ett imponerande antal vassa chanser.
funderar starkt på att stanna en natt till i Gävle och sedan ta vägen förbi Karlstad på lördag. Jag är nämligen helt övertygad om att det här laget har förmågan att vinna även på bortaplan ;)
ser fram emot resten av säsongen och tycker mig redan nu känna den välbekanta doften av guld...... :D
stort tack till kamratkompaniet för ett underbart tifo!
forza Brynäs.
Skrubben:tackar! Ser ju väldigt lovande ut :) är det inklusive de 1000 som skulle delas ut till studenter samt klackpartner tro?
alla till Gavlerinken!
fy fan va taggad man är nu. Väskan packad, dags att packa in ungarna i bilen. Åker från Borås! Finns 2 platser kvar i bilen om någon vill bli upplockad längs vägen :)
ska bli spännande att se laguppställningen.
någon som vet hur biljettförsäljningen ser ut?
förresten, matchen slutar 5-0 till Brynäs. Scott gör hattrick.
Föregående · 14 · Nästa

