Historik
Föregående · 14 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Smurfen: Han trollar, det är väl bilder från förra sejouren han lägger upp.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hanzon: tvivlar fan på det ändå. Blir det spel i Sverige har jag svårt att se att det blir Timrå. Han är säkert på g hem till Sverige med Stanley Cup bucklan bara 👍🏼
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Sprider sig som pesten på twitter att det ska handla om Alexander Steen. Förmodligen är det inte han, men vad fan vet jag. #lättlurad
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
MorganaLefaey: Modo kom 11 i Boxplayligan. Sen hur mycket speltid som spelare fick är oklart.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Sprider sig på Twitter att Toby är klar nu, enligt ”säkra källor”. Ta det hur ni vill.
+ 15
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Gällande Fredrik Olofsson, dålig video men ändå ett litet hum om vem det är.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
atomragnar: I och med att han varit skadebenägen de senaste säsongerna och kanske inte i sitt bästa slag när han väl spelat är kanske en omstart aktuell för honom.
Lönen blir ju ren spekulation, ingen aning om vad han tjänaDE.
Lönen blir ju ren spekulation, ingen aning om vad han tjänaDE.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Alexander Johansson är ledig, hugg Modo! Trots sina skadebekymmer så skulle han vara en stor tillgång för oss.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Tarasov: hur menar du att en back av Viklund kaliber är onödig att ta in? Vi har få både grym bredd och spets.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Tobias Enström plus en offensivt skicklig back, sen är vi färdiga med backsidan i min mening.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ist för att ta in Dackell, varför inte ta upp Jägbring som andramålvakt? Lär ju vara ett billigare alternativ. Dackell lär väl också bara dra vidare sen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
En spelare som Fredrik Pettersson-Wentzel kanske skulle kunna vara något för oss. Han släpps från Düsseldorf i tyska högstaligan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Frågan är om inte Anders Gozzi kan vara ett namn? I och med AIKs ekonomi och utgående kontrakt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Bröderna Spink från Örebro kanske kan vara något? Inte levererat jättemycket. Men ett steg ner i hirarkin kanske gör de gott.
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Jag förstår inte hur man kan tycka denna match var bra. Ingen energi alls under matchens gång. Karlskoga gör det bra absolut men det räcker inte med det Modo presterar.
Då var denna säsong över, får se vilka nyförvärv vi gör som kan slarva och tappa puck nästa säsong. Tack o hej.
Då var denna säsong över, får se vilka nyförvärv vi gör som kan slarva och tappa puck nästa säsong. Tack o hej.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Tarasov: sök på @ boden_bjorn på twitter och kika. Han är tidigare ordförande i Lumberjacks, tror inte han snackar skit.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Tips säsongen 2018-2019
{5647}: peppar peppar, men det känns som vi har hittat en jämnare nivå de senaste matcherna även fast vi inte vunnit varje.
Det tar sig, som pyromanen sa!
Det tar sig, som pyromanen sa!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gällande sportchefsrollen, vad finns det för filurer som sugna på att ta jobbet uppe i Örnsköldsvik? Vad har ni för önskemål?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vad säger artikeln gällande varför vi inte värvat?
www.allehanda.se/logga-in/modotranaren-om-uppbrottet-med-elvenes-och-varfor-klubben-inte-varvat-vi-har-gjort-den-bedomningen
www.allehanda.se/logga-in/modotranaren-om-uppbrottet-med-elvenes-och-varfor-klubben-inte-varvat-vi-har-gjort-den-bedomningen
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga
Jag har hållit mig ett bra tag, men nu får det fan vara nog. (måste ventilera mig)
KARLKVIST, HÅLL INTE PÅ ATT GÖRA ALLT SÅ JÄKLA SNYGGT. Mycket poäng gör han och har en teknik som är bra. Men när det inte sitter där mentalt går det långsamt, dräller och försöker ändå göra en tunnel, snurrfint eller någon snygg backhand-flippmacka. Kom igen, slå en förbannat vanlig passning på bladet till någon annan.
KARLKVIST, HÅLL INTE PÅ ATT GÖRA ALLT SÅ JÄKLA SNYGGT. Mycket poäng gör han och har en teknik som är bra. Men när det inte sitter där mentalt går det långsamt, dräller och försöker ändå göra en tunnel, snurrfint eller någon snygg backhand-flippmacka. Kom igen, slå en förbannat vanlig passning på bladet till någon annan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Pantern
SKiLMY: Andrew Engelage - www.eliteprospects.com/player/13836/andrew-engelage ?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Pantern
Jag måste även få ge kritik åt Erik Hanses. Han måste vara en av ligans bästa målvakter, nästintill SHL-klass vid sina bästa stunder. Men när han inte är på tårna är han knappt ens en målvakt för HA. Den mest ojämna målvakten i HA. Vi behöver få in en topp kandidat som kan utmana om 1:a spaden.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Pantern
Så omständigt och slarvigt, jag blir frustrerad och får panik här i soffan.....
MoDo Hockey > Sv: MODO - Almtuna
{7639}: det måste ha varit fler än 3648. Kändes ganska välfyllt från tv-rutan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Uppenbarligen tycker Hellkvist att det är klokt att para ihop Berglund och Enström. Inte för att vara den som är den (no offense) men jag litar mer på Hellkvist hockeyomdöme än ditt ♥️
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Sca-cupen 2018
Hellkvists ärlighet hoppas jag alla får höra i omklädningsrummet. Säger allting rätt, hoppas det visar sig längre fram.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Sca-cupen 2018
En spelare som inte kommer vara kvar hela sitt kontrakt är Henrik Björklund, tror jag. Tyvärr tycker jag att hans skridskoåkning är under all kritik och passar sig inte i Hellkvist system även fast han har viljan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7814}: Det stämmer, men oklart varför. Förståeligt om Luleå låter han få ta studenten, men den har han väl redan tagit? (det är väl 99:orna som tar nu?)
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:kanske blev lite mörbultat av denna; www.youtube.com/watch?v=hDcNqZQgYwc
Föregående · 14 · Nästa
