Cyklob: aha, okej.. Då förstår jag.. Jag hade inte hört något mer från det. Men tack ska du ha :) Då vet jag det.
Historik
Föregående · 17 · Nästa
MoDo Hockey > MODOs tränare
Jaa, Hur blir det med Hannu Aravirta? Hörde att han vänta på något från KHL. Men är det så nu fortfarande eller?
Föregående · 17 · Nästa