Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Arto.... alltid otur när luleå blir utvisade..... AVGÅ!!!!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Porseland dumpar i 4 mot 3 och går på inlägget själv.... skämskudde för fan
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Denna säsong alltså.... vad har vi gjort för att få domarkåren och alla dessa jävla skador....
+ 5
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Drälls på blå av porseland..... hört den förut
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Modo Hockey 14/1-16
Tycker det luktar underskattning deluxe..... tröttsamt är det
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: skall man inte ner med klubban först i försvarande kanske är det....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Ljumskarna :) Blir bara glad åt Ostens och luleås kräftgång! Har u byggt ett lag utan centrar. Den enda förutom wallmark, är Harju och lagace och gransi inga jättecentrar direkt. Stora orörliga backar som bara sprider puckarna.... Nej gör om gör rätt! Sweatt klagar nog inte dock mycket pengar får han
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifhjärta: fördomarna haglar..... tänk på en som bor här uppe jämnt. Här är man brynäsare i exil. PS. Toksnöar för tillfället
+ 6
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Jag är så sjukt nöjd att OLDEN börjat leverera, har trott på honom hela tiden och förstod inte varför man skickade hem honom förra säsongen. Där har vi sparkapital om ngt!
+ 6
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Zanetti måste sagt ngt till sjöqvistarn om huvudtacklingen på Ölund,som tvingades utgå, som denne missade. Kritk gillas inte.....
+ 1
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Hur fan jkan man få misconducktt...... Va fan sjöqvistarn.....FÖRSVINN!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
fulare varje gång man ser det.... Baranka....
JAAAAA SONDRE!!!!!!!
JAAAAA SONDRE!!!!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Har ju inte platsat riktigt i Skellefteå dock. Kanske arbetsmoralen inte riktigt finns där. Då har jag svårt att se att bulan vill ha honom dock
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge: Håller med förstår inte varför appellgren fick lämna
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Tycker de förtjänar shl platsen mer än Leksand... De har jobbat hårt för detta inga sålda trottoar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
KulaShaker: inget man behöver oroa sig för... kolla rent historiskt☺☺☺uselt skött förening
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Nu har domarna superlimmat fast högerarmen..... Man verkar få göra vad som helst
Föregående · 12 · Nästa