Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 6/3-14
lexand har skjutit 9 skott ikväll, nytt rekord för dem så många har de inte haft sista 10 omgångarna
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 6/3-14
BRYNÄS4EVER NR1: han fick en tackling, fastnadde med armen, Röntgas på sjukhus....
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 6/3-14
spela backen victor rollin karlsson som sundlöv tog in... avd ironi ( för backar behöver vi ju inte ) less
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 6/3-14
Om man spelar med en juniorback (nörstebö), då måste man väl som kapten och sk. backklippa förstå att man inte kan sticka på anfallsruscher och söka open ice tacklingar hela tiden.... spela enkelt för fan
+ 8
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF 6/3-14
Måstee faktiskt ge lite cred till löf....han har växt enormt på slutet, han var ju klappkass förra året samt i början av deenna
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-HV 71 4/3-14
Brynäsgubbe: nej tjänstefel enligt bendelin att byta ut honom :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-HV 71 4/3-14
pekka85: Håller med Abrahamsson är ju tröttsam, tycker inte han kan så mycket "hockey" undrar vad som krävs för att bli sportjournalist....
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Lyssnar på radiosporten och stör mig fruktansvärt på att sweatt uttalas " Här kommer Bill Sweeeeet...." Han är ju sjukt söt....
Brynäs IF > Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Kom igen vi klonar ollas, vi lägger hela budgeten till nästa år på det :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: El clasico on ice Leksand-Brynäs Part 5
skulle tro det, konstig värvning annars.... MEn ett KUNGARIKE för ett par backar
Brynäs IF > Sv: El clasico on ice Leksand-Brynäs Part 5
det känns surt... men det ser bra ut... VAKNA för fan
Har haft ett OS uppehåll på sig att spela ihop laget, ändå ser det fan håglöst ut. Illa illa
Har haft ett OS uppehåll på sig att spela ihop laget, ändå ser det fan håglöst ut. Illa illa
+ 2
Brynäs IF > Sv: El clasico on ice Leksand-Brynäs Part 5
70 Rodrigues: jo gillade vitalouma när han var i luleå
Brynäs IF > Sv: El clasico on ice Leksand-Brynäs Part 5
man kna ju undra vad vi gjort under uppehållet... inte fan verkar vi ha tränat ihop laget iaf....
Va fan gör örebro då?
Brynäs IF > Sv: El clasico on ice Leksand-Brynäs Part 5
över röd och dumpa... konstruktivt anfallsspel
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
någon som har hört talas om honom innan? sundlöv leverar...
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
spottade upp oss lite på slutet iaf...Kan vi få en bättre start på andra kan det bli trevligt!
Brynäs IF > Sv: El clasico on ice Leksand-Brynäs Part 5
Den stora frågan är ju vad som hänt med rödin...
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
Jävla antihockey masarna spelar... ställer upp i mittzon och bara köttar på kontring... inge konstruktivt alls
Föregående · 21 · Nästa