atilla: Gött att du styr upp det hela!! Uppskattas! Men det är ganska störande att Vienna & Bratislava för frikort....
Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: European Trophy 15/10 Tappa - Brynäs
Lesky: OK! då förstår jag! Trodde man var tvungen att vinna gruppen för 2a platserna var redan reserverade för värdstäderna nere i österrrike. Men om vi nu är vidare är det ju asgott!
Brynäs IF > Sv: European Trophy 15/10 Tappa - Brynäs
Lesky: Vi är väl inte vidare, vann väl inte med 5 mål? eller har jag missuppfatttat ngt?
Föregående · 25 · Nästa