Historik
Föregående · 9 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Gick de ut utan o tacka de fantastiska fans som faktiskt sjungit o hållit låda hela matchen??
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Då kan du inte ha sett särskilt mycket hockey.
Men jag instämmer ang våren, är inte övertygad om att vi kommer ha något att hämta i slutspelet, löven har inte övertygat med sitt spel hittills, trots stora resultat och inland bra effektivitet vilket känns mer som en blandning av tur och extremt dåligt spel av motståndarna…Det är väldigt lite som löven skiner på i år.
Men våren är då, nuär det först och främst helgen som blir en hockeyfest för oss alla! Kommer bli härligt oavsett hur det går…säger jag nu men vi får se hur jag känner då 🙈
Men jag instämmer ang våren, är inte övertygad om att vi kommer ha något att hämta i slutspelet, löven har inte övertygat med sitt spel hittills, trots stora resultat och inland bra effektivitet vilket känns mer som en blandning av tur och extremt dåligt spel av motståndarna…Det är väldigt lite som löven skiner på i år.
Men våren är då, nuär det först och främst helgen som blir en hockeyfest för oss alla! Kommer bli härligt oavsett hur det går…säger jag nu men vi får se hur jag känner då 🙈
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9287}: Må va sant, men jag syftade på de som löven ”filmade” till sig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: överdriv lite mer, det är kul läsning!
Kommer bli oerhört roande med dina inlägg till helgen, då ska vi filma och fuska oss till 6 poäng 🤣
Kommer bli oerhört roande med dina inlägg till helgen, då ska vi filma och fuska oss till 6 poäng 🤣
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ja det är ju obegripligt att en spelare ramlar när de crosscheckas i ryggen…skärp dig. Utvisningarna har varit korrekta.
Men ja Mora är kass, de skulle försökt ha en spelare utvisad hela tiden så hade det gått bättre
Men ja Mora är kass, de skulle försökt ha en spelare utvisad hela tiden så hade det gått bättre
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Walle2: löven ska inte spela powerplay, bara dåligt för deras självförtroende och mitt psyke.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: av samma anledning det finns ett hockeylag i övik
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: ja, finns inget som får en att se fram emot nästa period…känner mig klar efter första, jävla skräphockey match efter match…när de andra lagen nu börjat komma igång så lär löven bara rasa i tabellen
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
5v3 i två fulla minuter i tre matcher i rad nu utan ett enda mål…aldrig sett något så vansinnigt bedrövligt
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
TIKTok: löven blir bara sämre o sämre för varje vecka som går…tror jag ger upp den här säsongen snart, är ju rent slöseri med tid o sitta o kika på set här
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Nu hängde jag inte med alla…vad gjorde rahimi för att få utvisning? Det var väl han som blev pååkt?
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Walle2: det mesta med laget är kasst. Känns som det är meningslöst att titta mer i år, även om de förmodligen når slutspel från mitten av tabellen så lär det ta stopp där, om inte förr så med 100 säkerhet mot hv71. Meningslös säsong, bortkastad tid också då man inte ens får se rolig hockey.
+ 2
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Finns det ett lag i historien så värdelösa på powerplay som detta patetiska björklöven?
5v3 i två minuter två matcher i rad utan ett enda mål…
5v3 i två minuter två matcher i rad utan ett enda mål…
+ 4
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
De får hellre förlora än bli förlängning så man slipper se mer av en så oerhört tråkig match
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Finns inget att vara stolt över ikväll, rent patetisk insats av löven.
Men hästens lag verkar ju ha mentala problem 😂
Men hästens lag verkar ju ha mentala problem 😂
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Walle2:
5v3 i två hela minuter dessutom…men passar man runt och runt i 30 sekunder innan första avslutet från sämsta läge så äre ju inte konstigt
5v3 i två hela minuter dessutom…men passar man runt och runt i 30 sekunder innan första avslutet från sämsta läge så äre ju inte konstigt
+ 2
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Har vita hösten tagit in spelare från psyket eller vad står på?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: äh, troja körde ju slut på oss då så det går jämt ut 😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: jag håller såklart inte med, tycker det är tragiskt vanligt bland alla lag i de matcher jag ser, och jag avskyr det.
Oavsett vad, ligger man kvar på isen ska man ut i omkl och undersökas och inte spela mer i den matchen. Då slipper vi skiten.
Oavsett vad, ligger man kvar på isen ska man ut i omkl och undersökas och inte spela mer i den matchen. Då slipper vi skiten.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: så gör ju tyvärr massor av spelare i alla lag, inget unikt för löven
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Kenttäcam:
4-1 inför sista, det känns okej. Men jag är orolig, löven ser trött ut och spelar väldigt defensivt, kan det hålla en hel period till? Speciellt när HV lär komma ut i tredje med fradga i mungiporna.
Men hur i helvete kan vi bli utspelada av troja för två dagar sedan för att ikväll sannolikt vinna mot HV? Jag fattar ingenting…
4-1 inför sista, det känns okej. Men jag är orolig, löven ser trött ut och spelar väldigt defensivt, kan det hålla en hel period till? Speciellt när HV lär komma ut i tredje med fradga i mungiporna.
Men hur i helvete kan vi bli utspelada av troja för två dagar sedan för att ikväll sannolikt vinna mot HV? Jag fattar ingenting…
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Ballerinadykning av HV men domarna vill ju inte se sina små änglar spela boxplay så ut med ett löv också…
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
jonsson: återstår o se, vi lyckas ta till vara på chanserna vi får men har svårt att få till bra offensiv i vanligt spel. Utvisningarna hjälper inte heller…
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Domarna verkar nervösa över HV och måste tydligen hjälpa dem på traven nu…
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Mezdah: ikväll kan bli sista matchen jag ser denna säsong…om inte löven bjuder upp till match ikväll finns det ju ingen anledning att följa säsongen
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
SebastianH: Efter igår tror jag inte ens spetälska skulle kunna göra nått värre...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Silly: ”kör över” är definitivt INTE en överdrift, aldrig sett dem så jävla tafatt på länge…
+ 1
IF Björklöven > Pinsamt
Oerhört pinsamt hur dåligt löven spelar ikväll.
Man får vara glad att det faktiskt bara står 0-1 men Troja förtjänar definitivt att vinna den här matchen mot ett helt tafatt björklöven som skämmer ut sig.
Om inget drastiskt förändras under andra halvan av matchen då…
Tröttsamt att titta på iaf.
Man får vara glad att det faktiskt bara står 0-1 men Troja förtjänar definitivt att vinna den här matchen mot ett helt tafatt björklöven som skämmer ut sig.
Om inget drastiskt förändras under andra halvan av matchen då…
Tröttsamt att titta på iaf.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Tingsryds AIF - Löven 2021-10-08
Skönt iaf att de orkade rycka upp sig lite i tredje. Det är resultatmässigt en bra start på säsongen men spelet är verkligen inte stabilt…
Känns som nästa fredag blir det som på riktigt avgör om Löven har nått att hämta den här säsongen.
Känns som nästa fredag blir det som på riktigt avgör om Löven har nått att hämta den här säsongen.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Tingsryds AIF - Löven 2021-10-08
Vad står de och gråter om nu då?
Är det inget som fungerar i den där patetiska ladan?
Är det inget som fungerar i den där patetiska ladan?
Föregående · 9 · Nästa
Men klacken höll igång hela matchen, därför det var så jävla patetiskt när laget flydde ut i omklädningsrummet efter avblåsningen…