Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Problemet är ju att de inte kan ta sig samman när det gäller- trots all NHL disciplin.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Knappast domarens fel. Ett proppmätt ofokuserat lag är orsaken.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dabif: Så jävla pinsamt agerat !
Spela för klubbmärket för i helvete!
Spela för klubbmärket för i helvete!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: 50 000 NHL matcher och ballar ur när det gäller!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Med detta spel är de inte värda slutspel .Bara att inse.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fofi : Kempny skulle vilat idag. Snett ute i flera situationer
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Varför är man så rädd att låna in en spelare ? Vad är det man tvekar på?.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
vti-peter: Han var INTE bra. Virrig och utan en enda idioträddning. Ren tur flera gånger att den inte gick in
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Den här matchen får Clara ta på sig. Blockerade pucken som resulterade i 3-3. Tar absolut inget extra och osäker hel tiden.
Funkar inte med dessa målisar när laget trots allt gör en jättematch. Och 52 an. VArFÖR.
Funkar inte med dessa målisar när laget trots allt gör en jättematch. Och 52 an. VArFÖR.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Alcen chansar IGEN och vill göra ett målvaktsfynd! För vilken gång i ordningen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Är du inne i en dålig period nu igen. Kanske dags för självuteslutning som så många gånger förr
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ove o Janne gillar inte varandra- det är sen gammalt. Är ju lite olika profil på dem.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
IronKrook: Väldigt sorgligt att se hur laget agerar och dess totala oförmåga. Hur kan det blivit så här illa?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäska droppar: Dags att ladda för kvalet och stärka upp med ett par gubbar inklusive målvakt.
Annars är det out. Kommer inte att funka med detta lag i ett kval.
Annars är det out. Kommer inte att funka med detta lag i ett kval.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Kommer väl nån annan trög gubbe där det får saaakta?..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Trötta gubbar som inte hänger med. Leder inte svensk hockey direkt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Men Bäckis åker ju inte skridskor heller. Står i princip stilla stora delar av matchen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: BIF är en klar nedflyttningskandidat. Örebro mycket vassare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: Ove bedyrade i början av serien att BP skulle bli bättre framöver. Så det kanske sker inom kort! ?.. Skämt åsido så framstår det uttalande som mer och mer befängt. Har nån koll överhuvudtaget?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
pjåtor: Luleå har ju oxå kraftigt förstärkt laget. Men det behöver ju inte vi?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: De måste byta ut nån av tränarna nu. In med nån som kan PP/BP. Det är ju parodi för fan
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Men visst är det lite flopp varning på Bäckis även med lågt ställda förväntningar. Seg , ofarlig och livrädd för nörkamper
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
IronKrook: Hägg och Witkowski kommer att bli guld värda för BIF efter nyår och i ett slutspel när spelet blir tuffare och hårdare samt mer står på spel.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : ok. Men så du menar att med en annan coach så hade tex Fjällby, Norlinder , Delia mfl presterat bättre?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Kollade du matchen? Forwards var klasser bättre än BIF. Flera av förvärven håller inte måttet. Gällstedt kan ju inte trolla tyvärr.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2.0}: Tack Alcen din sopa för att du montrar ner ett topplag till totalt chanslösa mot top 3.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Vesel måste nog tillbaka till kedjan. Dålig trend som back
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Bäckis för fan. Går för fort för honom nu BIF avklätt motsett klart bättre lag. Inte ett skott på mål sen mitten av första
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jonjo: Bra att vi blev straffade med återigen en 6 man på isen och taffligt GUBB BP!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Neophyt: Fast nu är det soppa torsk igen kan man anaMånga som inte orkar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Magistern Huge har noll verklighetsförankring. Tror jag är uppenbart för samtliga.
+ 2
Föregående · 2 · Nästa
Claras fel utan sopan Alcen med sina ogenomtänkta chansvärvningar. Sveriges tröttaste mest oengagerade sportchef ö