Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Gavve: Bellows har varit bra! Kämpar dessutom
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
dabif: Fan! Ser ju ut ändå som vi har målvaktsproblem. Trodde inte det!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Skalman13: Dessa pajsdomare. Så oerhört trist att skåda
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Men återigen, MÅNGA månader har gått utan värvning. Synd på ett så bra lag att riskera att faljera på backen. Vi är EN skada från ett olyckligt läge. Här tycker jag JA inte har agerat. Sen har han gjort massvis med andra mycket lyckade drag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Jag gillar ändå att det är snabbt agerat av sportchefen i FBK . Ger förtroende ! Sena värvningar är inte Brynäs grej, förutom Söderström som var ytterst oväntad.
Jag har svårt att förstå vad JA väntar på.
Jag har svårt att förstå vad JA väntar på.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Delia kommer att ligga högt upp i målvaktsrankingen!
+ 16
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Stefan R 63: Tagga ner hetsporre. Det var väl inget påhopp på någon enskild. Söderström och Astous är ju unikum som är extremt svåra att ersätta. Krävs både skicklighet och tur.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Kepsen: Man ser hur mycket Astous och Söderström betydde för laget. Verkligen synd att de inte gått att ersätta.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Stefan R 63: Men är det inte så enkelt att han helt enkelt inte presterar efter den lön och de förväntningar man har på honom. Nu spelar han också PP. Prestationen är inte usel men ej heller särskilt hög.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
BrynäsMotRubb_: Fast när blev Söderströms övergång klar.. det är länge sen nu. Väldigt många bra backar har gått till andra lag. Det går för långsamt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Slött och nonchigt arbete av Alcen vad gäller backsidan. Att det inte redan nu finns en klassback till i laget är oförsvarligt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Semic: Alcen MÅSTE värva in en back. Oerhört stor saknad av Astous och Söderblom. Milsvidd skillnad mot de som kommit in
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Jonjo: Jo men man ser ju redan att detta kommer att bli backproblem hela säsongen
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Lindström: Djoos sätter ribban för resten av säsongen. HaHa
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Bäckis får privilegier redan nu alltså!
Kanske är kalas med sonen eller nått. Eller frugan har namnsdag?
Kanske är kalas med sonen eller nått. Eller frugan har namnsdag?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
aplusb: Helt korrekt! JA har gjort många rätt så långt , sen faljerar det på backsidan. Obegripligt att man är så sent ute.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Peja: OM det är nu Bäckis so än ska presenteras så bör BIF presentera en elak Sheriff back som spelar i samma kedja
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
mattias - 74: Bara att konstatera att DIF;s värvningar överglänser våra . Totalt sett blir Djurgården ett mycket
Starkare lag än vårt.
Starkare lag än vårt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Peja: Snart släpper väl JA de klassiska orden ? marknaden är dööööd?
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Tigerhjärta: Blir som vanligt tvåa och sena när Alcen ska försöka gå utanför boxen och det inte gäller hemvändare eller självklara kort.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Träklubba: Blixten slår inte ner två gånger på samma ställe. En ren chansning från Alcen.
Obegripligt när plånbok finns att gå in i säsongen med så oprövade kort.
Obegripligt när plånbok finns att gå in i säsongen med så oprövade kort.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ME88x: Att de vill ha barnen i privatskola istället för Stigslund typ
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
IronKrook: Bort m Källgren . Mörkar uppenbarligen skador och sätter laget i skiten.
+ 8
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
{9742}: Nu har ju Alcen sagt att han har en plan/ beredskap för detta.
Fast förmodligen finns det ingen som vanligt..:
Jag blir förvånad om det kommer in en spetsback till. Det blir till att vänta, vänta och vända och sen bidde det inget
Fast förmodligen finns det ingen som vanligt..:
Jag blir förvånad om det kommer in en spetsback till. Det blir till att vänta, vänta och vända och sen bidde det inget
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
honken21: Verkligen ingen Top Silly av Alcen med tanke på vilka förväntningar och den ekonomi som borde finnas. Greg Scott är en ärofull och fin värvning - inget man vinner SM guld med. Mitten gäng verkar vara målsättningen!
Lite tröttare lag än förra året! Kan det bli kval?
Lite tröttare lag än förra året! Kan det bli kval?
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Luddf: Vad jag har hört så söker de hus där. Vill ha barnen på privatskola och det finns ju inte här.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Trist att HV lyckas vara ett bättre alternativ för Heponiemi pga av större plånbok.
Vi får leta längre ner i hierarkin tydligen
Vi får leta längre ner i hierarkin tydligen
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
SuneMangs: Han kan ju börja med att träna, både fys och styrka
+ 2
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
Därför att laget inte tål hårt spel. Väldigt uppenbart efter jul när kampen hårdnar
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
TomKasseBättre: ade försöker att inte knäcka Källgren till nästa år - så enkelt är det.
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Kulltorp: 4 och 3 håller inte i slutspelet. Det måste vara mer muskler i minst en av backarna i varje backpar. Pinsamt veka o klena
+ 2
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
ELFBIF: Jävligt dålig i insats av BIF. Det där vinner man inga guld på
+ 1
Brynäs IF > Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Man kan ju ingen fråga sig varför inte Alcen breddade lagt när han hade chansen. Trötta värvningen av 64 gjorde ju ingen glad
+ 2
Brynäs IF > Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Forsberg 1978: Brynäs MÅSTE skaffa mer muskler till nästa säsong.
+ 7
Föregående · 5 · Nästa