Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
Kulltorp: dum fråga, vi är sopsämst.... Helt jävla urblåst sopsluts helvetes jävla ur usla
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
roger_sundsvall: 2 av shls absolut tok sämst lag möts ikväll, så uselt spel av båda lagen
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Så välförtjänt.... Jävla säckgäng ska inte ha poäng.... Bojkotta nästa hemma match. Man mår ju illa av o titta på hur utspelade pojkarna är av männen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
10 Pers på nästa hemma match kanske får ledning att agera..... Skandal.... För i helvete för dåligt lag. Utan o överdriva så skulle 50% av lagen i ha spöa oss
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
{9386}: hahahaha vad kul att fler än jag ser det tragiska som händer klubben Timrå ik.... Det blir allsvenskan nästa år. Tyvär..... Många som inte fattat det när jag skrivit e noch dumt ut mig. Tyvär
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
roger_sundsvall: helt ärligt.... Vi skulle bli utspelade mot iaf hälften av lagen i Ha
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olli Hahl: varför skjuter inte våra jävla idiot backar???? Titta på Örebros backar dom klappar till direkt, då blir det mål.... Så jävla usel vi är,,, ingen till nästa hemma match!!!!!!!! Fyfan va dåliga helt jävla värdelösa hela jävla laget är. Skandal
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
{9386}: just ja, fan vad alla lag använder backarna och skottvmot oss.... Det gör vi sällan, yr stuga.. Håller med
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: bättre o byta till nån spännande match, för blött i gräset :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Hv71 skulle slå Timrå i alla matcher i play in.... 7dagar i veckan... Tyvärr
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
{297}: exakt.... Vann inte lulä mot löven med typ 9-1? Vi håller lövenklass. Kanske lite under
+ 2
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
{8633}: exakt. Vad kul att fler än jag ser det... Tack för det gott folk
+ 2
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Woody Jokinen: exakt vad jag skulle skriva, dumpa ner puck o tappa den, 9/10
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Juniorer mot män idag... Vill inte ens tänka när vi möter bra lag som Växjö eller rögle tex... Detta kommer bli ett hundhår, fyfan va trist :(
+ 2
Föregående · 2 · Nästa