Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
Peja: har aldrig känts bra att han följde med upp. Ser ingen fördel över tid.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
OveJärnkrok: håller med. Finns gränser hur mycket han får hålla på.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ja de är en otrolig lagmaskin och Edmonton lite mer ojämna då i grunden ojämnt lag. Jag tycker Edmonton har högre toppar så de avgörs nog på Edmontons botten sex och målvakter :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TIK_TIK: det är nog deras chans. I spelet tror jag edmonton är bättre.
NHL är dock så sjukt jämnt så det kan gå hur som. Men vore också roligt med edmonton tycker jag.
NHL är dock så sjukt jämnt så det kan gå hur som. Men vore också roligt med edmonton tycker jag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: ska man utveckla laget över tid måste även resten av organisationen och arenan hänga med. Sen kan man väl alltid dividera hur mycket som ska läggas. Men att mer inkomster kommer medföras av detta över tid är jag övertygad om. Klart spelarbudgeten är en separat budget. Skulle vi spela i en lada och lagt allt på truppen så skulle den budgeten snabbt minska över tid.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: bästa känslan när det börja blinka till! Gällde också att vara med. Inga repriser.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: haha skulle stå partisk så klart. Han var allt annat
. Och då var det alltså inte ens när Sverige spelade.
. Och då var det alltså inte ens när Sverige spelade.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: ja tyvärr är det ofta kommentarer och experter får hänga i på gamla meriter även om det ofta finns bra alternativ.
Sällan jag hört någon så opartisk i matcher också, svårt lyssna med ljud faktiskt.
Sällan jag hört någon så opartisk i matcher också, svårt lyssna med ljud faktiskt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu ser jag matchen lite efter, iof. Men klockren huvudtackling av storBenn som granskas för att sen inte bli ens en tvåa! I Sverige hade det blivit matchstraff, 5 min och avstängning. Kommentatorerna tyckte han snudda överkroppen innan så imgen fara skedd (även om spelaren i fråga nu utgått). sjukt ändå.
Kanske lika bra om han håller sig ifrån Brynäs :p hade inte spelat många matcher 😆
Kanske lika bra om han håller sig ifrån Brynäs :p hade inte spelat många matcher 😆
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: det som ändå talar för källgren är hans ålder och att han spelat NHL-matcher.
Jag tror inte på något sätt han är mätt och känner nog själv att han.har mer att bevisa. Även positivt med Brynäs kommentarer aav valet.
Nä jag tror det kan bli bra! Men som sagt viktigt få till andraspaden, även om jag tror det är.bra om Källgren känner sig som en etta initialt. Jag ser gärna någon Claratyp. Två hungriga målvakter som utmanar och utvecklas tillsammans.
Jag tror inte på något sätt han är mätt och känner nog själv att han.har mer att bevisa. Även positivt med Brynäs kommentarer aav valet.
Nä jag tror det kan bli bra! Men som sagt viktigt få till andraspaden, även om jag tror det är.bra om Källgren känner sig som en etta initialt. Jag ser gärna någon Claratyp. Två hungriga målvakter som utmanar och utvecklas tillsammans.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
atilla: ingen koll direkt. Men man spelar ju inte i nhl utan talang, samt bra ålder tillskillnad mot annars.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: håller med. Larsson.håller inte som förstacenter. Vi kan ju inte ha typ samma toppspelare som sist.
Kvist hoppas jag för gudsskull inte bli kvar. Vissa har det bra i livet.
Kvist hoppas jag för gudsskull inte bli kvar. Vissa har det bra i livet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: ja man behöver yngre hunger ibland. Vi har så mycket rutin nu så vore bra med yngre ambitiösa förmågor också.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alvin1309: vore grymt! Mer än vad man vågat hoppas på får jag säga.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: känns som det börjat tyvärr. Vääääldigt försiktiga i offensiv nu. Så det kostar oss. Spela bara back back :D
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänkte skriva att vi börjar tryggt, som i första. Sen ett grymt svagt byte av andra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra att leda med två. Men med tanke på spelet så borde vi haft minst fyra måls marginal.
Hoppas vi går ut med samma inställning som inför första och spelar stort med puck. låt chanserna komma, hetsa inte fram dem.
Hoppas vi går ut med samma inställning som inför första och spelar stort med puck. låt chanserna komma, hetsa inte fram dem.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: ja vi dras med i nån Hawaii istället för att bara kväva som första. Tillbak till ruta 1!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
IronKrook: grym. Hoppas han stannar. När det lossnar kommer han växa än mer.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Brynäs tokdominerar matchen utan att egentligen skapa supermycket. Men kväver Dif fullständigt med puck. Hade även kunnat göra nått mål
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
gwl: känner tvärtom. Kommer gå galant! DIF är ett slaget lag. Kan inte se att de orkar vad som krävs. Gör vi en normalprestation vinner vi.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycket clara igen tappar för mycket puckar. Inte första matchen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: känns iaf bättre med 4-1 inför sista än 0-1 som sist :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: faktiskt svagare än första två. Egentligen inte orolig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: tar de den utvisningen blir det många under en match. Bara för rt ge dif en biljett in
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JonteD: avskyr som sagt våld. Men med tanke på att inte det finns rättvisa i Sverige så kan jag gilla mer hur det funkar i nhl. Därför ser vi inte detta.
+ 1
Föregående · 21 · Nästa