Historik
Föregående · 23 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men hur ska vi kunna vinna med detta patetiska domare? det värsta jag sett faktiskt.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Han kan snurra och vara mjuk i närkamper hur många gånger han vill :D
Vinn bara denna match nu!
Vinn bara denna match nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Totalt jävla värdelös match. Förlåt. Men jag kan inte komma över det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så förbannad på denna match. Vi suger, domarna suger och kommentatorerna suger. I grunden är jag dock mest besvikna på oss själva. Vi spelar så jävla dåligt!
och varför matchcoachar vi inget för att prova något??
och varför matchcoachar vi inget för att prova något??
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Blir bara irriterad att inte vi kan höja tempot så vi bara stökar av detta.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Utifrån dagens match så ser det ut som att detta är nedflyttningsserien och mora spelar finalen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Pinsam insats av våra stjärnproffs. Var är första linan och våra hänförare??
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommer ihåg för hundra år sedan när löven mötte Timrå att löven fick ett mål för att blivit inknuffad av moståndarspelaren. så borde bli mål
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dabif: Modo hade kvalat till hockeyettan, är jag övertygad om.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men SLUTA ta utvisning för allt! Förstör tempot i den redan svaga matchen.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nä nu har vi dansat kring deras pipa. Nu dags att börja spela på riktigt!
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: nu bedömer jag inte hans karriär där, utan vad han presterar nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varje gång jag ser Larsson så undrar jag alltid hur han spelat i nhl..
Tråkigt då jag kommer ihåg att han var en av favoriterna guldåret -12.
Tråkigt då jag kommer ihåg att han var en av favoriterna guldåret -12.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: verkligen. Sista matchen nu.
Nu har pressen bedarrat. Nu dags att börja jobba sig upp i planen.
Nu har pressen bedarrat. Nu dags att börja jobba sig upp i planen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Slaven82: iofs. Men bästa snipern och bör då enligt mig spela med de bästa spelarna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nja. Svag start. Framförallt med egen puck. Flyttar vi puck lyckas de inte med forchecken.
Clara grym!
Clara grym!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: som sagt, överkörning av Mora. DIF kanske bättre.. oavsett bra med lång serie!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Jag är egentligen inte för det som hände. Men i många fall kan jag uppskatta NHL mer där spelet avgörs på isen och inte i olika kommitteer. Nu är jag ju livrädd för minsta lilla.. Så kan vi inte ha det! Ge böter istället om "mindre" saker som vattensprut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: fantastisk tom :) vilken skillnad mot första matchen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: förvisso, men i nuvarande omgivning syns han knappt alls. Lite som Pastrňák i mitt bruins som matas speltid för att han är en så stor målskytt. Tom dubblar i pp.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså kopacka MÅSTE spela mer och med bättre spelare. Vilket resursslöseri.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: framförallt att vi är så stressade och kalla vid avslutslägen.
Tycker fortsatt vi är så mjuka i anfallszon. Mer tryck mot mål behövs, på alla sätt.
Tycker fortsatt vi är så mjuka i anfallszon. Mer tryck mot mål behövs, på alla sätt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: ofattbart man inte matar honom i pp. Bästa skottet!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt viktig seger, mentalt om inte annat! Tror även vi kommer skruva och bli än bättre. Clara i mål också!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har alldeles för lite trafik vid mål. Varken skymning eller styrningar.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: dock skapar vi typ inget. Och när vi väl ska skjuta är det riktigt fjuttigt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheMacamush: vi är oerhört öppna i egen zon. Nu är det för sent. Men vore nog bra att vara lite tätare och locka upp bik ibland. Nu kan de bara stå och grisa som de vill.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan fortfarande inte släppa de sista 10 sek. Helt sjukt.
Annars var det väl ingen ko på isen. Bik skapar inget och även om vi inte heller gjort det så dominerar vi. Men sista som händer kan ställa till det psykologiskt. Och förutom.de dubbla missarna innan så var det bland de möjligaste försöket till räddning man sätt. Inre bra.
Annars var det väl ingen ko på isen. Bik skapar inget och även om vi inte heller gjort det så dominerar vi. Men sista som händer kan ställa till det psykologiskt. Och förutom.de dubbla missarna innan så var det bland de möjligaste försöket till räddning man sätt. Inre bra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: vet inte om det var så mycket otur. Bedrövligt spelat i den situationen.
+ 1
Föregående · 23 · Nästa