Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: Ursäkta såg att det även var en annan person som skrivit det, så oklart var det först kom från. I vilket fall som helst verkar det lite väl luddigt för att räkna hem redan nu, som du verkar göra?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: Du kanske sett det men är ganska säker på att Calof till HV var ett skämt. Så kanske lite väl tidigt att ha med hans namn i denna typ av jämförelser...
Är tydligen samma person som kom med Berglund till HV o Wännström till Brynäs.
Mrmadhawks reaktion på ryktet, tweeten om ursprungstexten är tyvärr borttagen.
Är tydligen samma person som kom med Berglund till HV o Wännström till Brynäs.
Mrmadhawks reaktion på ryktet, tweeten om ursprungstexten är tyvärr borttagen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Är det möjligt att tycka illa om Scott när man läser sånt här?
"Jag menar, vi älskade både laget och staden och människorna kring Brynäs. Hur ska något annat kunna mäta sig med det?"
Här är förövrigt en intervju med honom.
"Jag menar, vi älskade både laget och staden och människorna kring Brynäs. Hur ska något annat kunna mäta sig med det?"
Här är förövrigt en intervju med honom.
+ 14
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Skulle säga att detsamma gäller för varenda förening som har två representationslag.. Förutom Luleå då..
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Skrubben: Men eftersom chansen finns att han vänder hem, hur dyr kan man då förvänta sig att hans ersättare ska vara? Om de plockar någon nu direkt och Boqvist fortfarande kan komma tillbaka alltså. Då finns väl en risk att det blir ganska dyrt.
Med det sagt hoppas även jag på att han ska ersättas, gärna så snart som möjligt, och eftersom Dackell sa att de minst ska ha in 2 till är väl inte det någon omöjlighet.
Med det sagt hoppas även jag på att han ska ersättas, gärna så snart som möjligt, och eftersom Dackell sa att de minst ska ha in 2 till är väl inte det någon omöjlighet.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Ölund ska vara klar enligt denna tweet. Har följt honom ett tag o för det mesta har han haft rätt. Har dock även nått fel, vilket han skriver i bion, så kanske inte kan tolkas som 100% säkert
+ 7
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Skrubben: Fast tittar du på de sista matcherna när just Malmö och Rögle kom hit och Brynäs hade fått tillbaka de flesta spelarna var de långt ifrån överkörda(spelmässigt). Det tycker iallafall jag bevisar att det finns något där, håller inte med om att de totalt saknade spelide.
Är inte heller 100% såld på honom men är samtidigt inte lika bestämd över att han skulle vara så dålig.
Är inte heller 100% såld på honom men är samtidigt inte lika bestämd över att han skulle vara så dålig.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Clarence: Nja enligt det han och Dackell säger är han här för att fajtas om en plats i laget. Då är han väl inte lovad en? Då tycker jag det låter som att någon riskerar att hamna utanför snarare än att flyttas upp på en plats där det behövs spetskompetens. Kan såklart ha fel men det är hur jag tolkar det..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: En ung(fortfarande j20 ålder) center som är här för att enligt honom "fajtas för en plats i laget". Låter inte direkt som han är lovad särskilt mycket tycker jag och därför ser jag inga direkta jätteproblem med värvningen att den skulle ta upp nån plats för spetsspelare.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8179}: Läste att han är signad av Pittsburgh, du tror inte det finns inte en chans att han drar över och testar. Har inte följt honom särskilt nära men siffrorna är ju ganska fina säsongen igenom.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Är inte heller på plats på överdrivet många matcher utöver herrarna men hänger ändå med i de andras matcher på annat sätt. Därför är jag personligen väldigt nöjd med att de, förhoppningsvis, med planen tar tag i hela verksamheten.
Blir nog därför onödigt provocerad av de som sågar den pga att de är missnöjda med enskilda värvningar.
Blir nog därför onödigt provocerad av de som sågar den pga att de är missnöjda med enskilda värvningar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Vissa av dem verkar ha tappat det totalt, blir nästan orolig om detta skulle hända. Förstår att det är frustrerande, men att klubbdirektören och kommunikationschefen som har < 5% med värvningarna att göra gör allt de kan för att sabotera för dem. Blir alldeles matt...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Han sa väl antagligen att han ska användas i den roll som passar hans spel bäst. Och med det skottet tycker iallafall jag att det borde vara bredvid lite skickligare spelare. Känns spontant inte som något vidare komplement till t.ex. Mannberg/Forslund
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Ja kanske när det gäller skadorna. Men det är en chansning som förra gången han var här blev framröstad till ligans bästa spelare, av spelarna själva. Men det är väl inte tillräckligt för att bli kallad stjärna antar jag....
Vad det gäller presentationen av Sundlöv stod datumet 1 April i blogginlägget om att de var ute efter Ingman. Har ingen koll på det men kanske har någonting med att han inte presenterats än.
Vad det gäller presentationen av Sundlöv stod datumet 1 April i blogginlägget om att de var ute efter Ingman. Har ingen koll på det men kanske har någonting med att han inte presenterats än.
Brynäs IF > Sv: -----Brynäs J20 och J18-----
Peja: Har själv inte kollat upp det men utgick från denna artikel. Men som du säger blir han väl mest troligt utlånad vid full trupp. Så att gå via allsvenskan är nog ingen dum idé.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
lapad: Varför kan inte sparkade tränare utvecklas liksom spelare efter de fått lämna?
Hade ju inte direkt tonvis med erfarenhet när han var här sist men nu har han några år som huvudtränare. Och har inte direkt gjort det dåligt heller.
Hade ju inte direkt tonvis med erfarenhet när han var här sist men nu har han några år som huvudtränare. Och har inte direkt gjort det dåligt heller.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Dallemas: Kanske missar något men tycker det är lite märkligt att det gång på gång nämns att Reddox "ringde upp" honom, eftersom deras respektive var så nära varandra. Och på intervjun med Versteeg innan matchen idag lät det som att det spelade en stor roll i valet.
Men ändå är det Evertsson som gång på gång nämns som geniet. Tycker det lät som att han hade en otrolig fördel gentemot alla andra klubbar..
Men ändå är det Evertsson som gång på gång nämns som geniet. Tycker det lät som att han hade en otrolig fördel gentemot alla andra klubbar..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser att Norin finns med i J20s laguppställning idag i matchen mot Malmö. Startar kl 11 för den som är intresserad.
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Corsimässigt var Sjödda bättre, helt rätt. Men tycker också han hade ett bättre material. Sen ett av "problemen" med honom var hans otroligt märkliga intervjuer som kom då och då, lät ibland som han inte hade nån koll alls på vad han ville(upptaktsträffen). Och så har jag hört att han inte var jättepopulär bland nordamerikanerna. Men tror han passar bättre som assisterande, så enligt mig det är ett bra val.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lesky: Eftersom mer eller mindre alla skrev på för ett år inför säsongen är väl inte detta så konstigt, iom att säsongen precis tagit slut? Är väl när vi närmar oss maj som man bör börja bli orolig, då är det väl mer som tidigare säsonger. Nu har de ju iallafall en damansvarig som enbart kan fokusera på dem under våren tillskillnad från tidigare år.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Rögle hade väl en spelare klar som skulle presenteras idag och ser inte honom. Sen ser jag heller inte Enroth. Enligt hockeynews beror vissa försenade presentationer på att iihf ska godkänna först, vilket tidigast skulle hända idag. Var väl bara papprena som skulle vara inskickade igår. Borde väl inte vara möjligt att registrera innan det godkänns?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Rent nyfiken bara, vad baserar du att han är överskattad på?
Senast i onsdags visade väl hockeylabbet att han ligger 7a(?) i ligan när det gäller antal poäng per 60 spelade minuter. Här håller jag med Rodrigo, Lundgren mot Wännström i ett rent byte skulle jag gärna ta. Ersson skulle ta emot mer.
Senast i onsdags visade väl hockeylabbet att han ligger 7a(?) i ligan när det gäller antal poäng per 60 spelade minuter. Här håller jag med Rodrigo, Lundgren mot Wännström i ett rent byte skulle jag gärna ta. Ersson skulle ta emot mer.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Det används till båda ja. Skillnaden är väl vilket språk man använder och vilket svenskt ord som kan ersätta antar jag. Skymning är smidigt och är precis samma sak som en screen, som du skriver. Sen används även screen mycket i t.ex. basket för att stänga en spelares löpväg och ge anfallaren fri väg.
Så precis vad det betyder vet jag inte men det väl mest att vara i vägen.
Så precis vad det betyder vet jag inte men det väl mest att vara i vägen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En positiv skillnad hittills idag gentemot tidigare matcher är antalet kontrollerade ingångar. Iallafall får jag känslan av det.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Var väl just därför skribenten tog upp det, eller? Hur mycket de sparar o istället kan lägga på förstärkningar.
Sen blev jag lite fundersam över varför personen gissar att han låg i toppen av shls lönelista, därav min kommentar.
Sen blev jag lite fundersam över varför personen gissar att han låg i toppen av shls lönelista, därav min kommentar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Behöver rutin vara så viktigt när det gäller en målvaktstränare då? Är han skicklig så ser jag inget problem direkt
Föregående · 2 · Nästa