Historik
Föregående · 2 · Nästa
Malmö Redhawks > Sv: Daniel Rydmark!
Merla: var nog så att den följde med när vi rensade rydmarks tråden.
Malmö Redhawks > Sv: Senaste matchen
Merla: hehe ja, Men det återstår o se, Men det skulle vara kul ifall han lyckades igen
Malmö Redhawks > Sv: Senaste matchen
Merla: Jussi har varit inblandad i mif´s 5 senaste mål, han e bra het nu :)
Malmö Redhawks > Sv: Senaste matchen
2-2 känns bja att mif har kommit igen.
Nu är det bara att kämpa vidare
Nu är det bara att kämpa vidare
Malmö Redhawks > Sv: Senaste matchen
Stefan: vänster sida på mifredhakws.com, står det, senaste matchen : Mif Redhakws -leksand 3-0.
Du har kanske feta fingrar ? :)
Du har kanske feta fingrar ? :)
Malmö Redhawks > Sv: MIF-BIF
Stefan:
Extra häligt är att jag bytte in Hadelöv i dag och satte honom som lagkapten i DT :).
Extra häligt är att jag bytte in Hadelöv i dag och satte honom som lagkapten i DT :).
Malmö Redhawks > Sv: MIF-BIF
miffo: Vi har flytet nu som vi inte hade tidigare, så därför känns det rättvist :)
Malmö Redhawks > Sv: Malmö-Timrå
PETRASEK har inte varit utvisad i dag. hmm men det borde komma en utvisning snart :)
Malmö Redhawks > Sv: Malmö-Timrå
miffo: känns som det kvittar i fall timrå är dåliga eller inte.
3poäng...
Plus även när mif har spelat bra så har man loosat fast man kanske har varit det bättre laget i några av matcherna.
3poäng...
Plus även när mif har spelat bra så har man loosat fast man kanske har varit det bättre laget i några av matcherna.
Övrig hockey > Sv: Karjala cup
Var snack ett tag om att svt eller tv4 borde sända hockey vm, så fler kan titta på matcherna osv, vilket skulle vara bra.
Men nu när svt väl sänder matcherna från Karjala så går 2 matcher på svt extra vilket är minst lika dåligt som att tv3 har hockey vm.
och matchen mellan finland - swe går på på svt extra, om någon match ska sändas på vanliga svt så borde det vara den matchen.
Matchen i kväll börjar runt 17 tiden och går påsvt extra, vafan sänder svt på de vanliga kanalerna som man inte kan flytta till en senare tidpunkt? Hade varit lättare o förstå ifall matchen gick typ runt 20 tiden.
Själv tycker jag det är jävligt dåligt av svt.
//
Men nu när svt väl sänder matcherna från Karjala så går 2 matcher på svt extra vilket är minst lika dåligt som att tv3 har hockey vm.
och matchen mellan finland - swe går på på svt extra, om någon match ska sändas på vanliga svt så borde det vara den matchen.
Matchen i kväll börjar runt 17 tiden och går påsvt extra, vafan sänder svt på de vanliga kanalerna som man inte kan flytta till en senare tidpunkt? Hade varit lättare o förstå ifall matchen gick typ runt 20 tiden.
Själv tycker jag det är jävligt dåligt av svt.
//
Malmö Redhawks > Sv: MIF-FBK
hur i helvete? var borta en stund o titta in igen. Fyfan
nu kommer vi fan o förlora detta
nu kommer vi fan o förlora detta
Malmö Redhawks > Sv: MIF-FBK
GERDÉN spelar för engångs skull dåligt mot mif. dom gånger jag är i karlstad o han står i målet brukar han vara väldigt bra
Malmö Redhawks > Sv: MIF-FBK
fyfan här sitter man po jobbar och skulle at en titt på resultatet.. en sak är säkert man hade inte räknat med o sett 4-0 till mif :)
Mkt kul.
//
Mkt kul.
//
Malmö Redhawks > Sv: Casparsson suverän!
miffo: 1poäng på alla borta matcher e ingevidare, sen är det inte otippat att Wernblom gör mål mot mif, det gör han jämt...
Malmö Redhawks > Sv: Casparsson suverän!
1-0 till mif, Riihijärvi, gott att han fåt göra mål, var ett tag sen...
Malmö Redhawks > Sv: Casparsson suverän!
christoffero: han spelade i rögle innan han gick till linköping.
Malmö Redhawks > Sv: Går ju bra det här!
Tränare: nja borde väl du veta, var inte du bra polare med honom? måste väl vara därför du är så mycket för M.Vinnerborg.
Malmö Redhawks > Sv: PETER ANDERSSON
Jönsson: suck, trist.
hehe de borde iallafall närma sig första borta vinsten :)
hehe de borde iallafall närma sig första borta vinsten :)
Malmö Redhawks > Sv: PETER ANDERSSON
miffo: hehe nja pause nu, men frågan e om mif pallar vända detta nu i 3:e känns inte så troligt.
Någon som lyssnar på matchen? o vet om de spelar bra?
Någon som lyssnar på matchen? o vet om de spelar bra?
Malmö Redhawks > Sv: PETER ANDERSSON
Inte sett så många matcher med mif i år, men det jag har sett och hört så har iallfall Peter Andersson gjort en massa felpass som har gjort att motståndarna har kunnat göra mål.
Även om han saknad speed så borde han fortfarande kunna passa stabilt.
/
Även om han saknad speed så borde han fortfarande kunna passa stabilt.
/
Malmö Redhawks > Sv: DIF - MIF
carina: ne men har jag har inte gått inför att förbättra svenskan här inne, det har du. allså vinner jag du förlorar.. :)
Nåja nu släpper jag iallfall detta då det inte har något med Mif att göra.
Nåja nu släpper jag iallfall detta då det inte har något med Mif att göra.
Malmö Redhawks > Sv: Idag
Merla: jag e mer imponerad av att mitt gnäll på 3 spelare resulterade i mål gjorda av 2 av dom :)
Malmö Redhawks > Sv: Idag
Merla: haha får fan ta o göra det, men jag tycker inte om o klaga men kunde inte låta bli förut. Men vafan. Riihijärvi har inte gjort poäng på länge, så fan får fan skärpa sig.. Nöjd nu? ;)
Malmö Redhawks > Sv: Idag
Merla: Mysigt, sen rätt typiskt att Petrasek gjorde mål då man nyss klaga på honom :)
Malmö Redhawks > Sv: Idag
snart e karjala cup, så det blir några dagars ledighet vilket kan behövas för mif, hoppas det kan vända tränden.
Malmö Redhawks > Sv: Idag
När jag såg fbk-mif så gjorde peter andersson en jävla massa missar. Tydligen så har fortsatt med det, och man blir bra less på honom, Och sen har vi kära Petrasek som jämt sitter i utvisningsbåset i viktigalägen.
Mif är tydligen lika dåliga denna säsong som vi var förra. Får hoppas på en vändning snart.
Mif är tydligen lika dåliga denna säsong som vi var förra. Får hoppas på en vändning snart.
Malmö Redhawks > Sv: Idag
ännu en gång drar de på sig en straff, fast denna gng mål, någon som vet vad som hände ???
Malmö Redhawks > Sv: Idag
vavava börjar inte matchen 17:00 ?
hmm just ja, de va länge sen de körde med dom tiderna,
1-1 :/ inte alltför otippat at det var PETRASEK som var utvisad, han får ta o skärpa till sig lite
hmm just ja, de va länge sen de körde med dom tiderna,
1-1 :/ inte alltför otippat at det var PETRASEK som var utvisad, han får ta o skärpa till sig lite
Malmö Redhawks > Sv: DIF - MIF
carina: om du ska leva upp till nya image så är följande fel.
"påpeka litet saker då"
Och sedan vet alla att en mening avslutas med punkt.. :)
"påpeka litet saker då"
Och sedan vet alla att en mening avslutas med punkt.. :)
Malmö Redhawks > Sv: Mif - Bif på ComHem
Nubben: även de som har canaldigital.
Vi andra som inte har tillgång till något av alternativen får väl nöja oss med SR o swehockey :)
Vi andra som inte har tillgång till något av alternativen får väl nöja oss med SR o swehockey :)
Malmö Redhawks > Sv: Vinnerborg
Stefan: hehe hmm inte många som gillar Vinnerborg nu, skulle inte alls förvåna mig om han får mer skit framöver, nu när hjulet ändå har börjat rulla :)
Malmö Redhawks > Sv: Björk gör debut
Redhawk: Björk spelade väl bra mot Dif också?
Så det är väl bra att han får chansen och kan visa vad han går för.
Så det är väl bra att han får chansen och kan visa vad han går för.
Föregående · 2 · Nästa
Om du gör det förväntar jag mig en väl utskriven match bild i periodpausen :)