Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: jag kommer fram å klickar på timrå luleå.. Men det hör ingenting.. !? Kenpigt!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Timråå: kan nån förklara vad det är för fel när man inte kan lyssna på webradion?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: haha oj.. kanske dags att skaffa glasögon.. :)
KÄMPA TIMRÅ!!!!!
KÄMPA TIMRÅ!!!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hälge: finns det ingen video snutt från matchen nånstanns... har letat men inte hittat nåt..
Timrå IK är bäst
Timrå IK är bäst
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-10-20
mikaelkarlsson: vad står det i matchen.. ? ha precis kommit hem, ha inte hängt med..
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Vad är det för sida man kan lyssna på hockeyn??
Hittar den inte? och vad står det?
Kämpa Timrå!
Hittar den inte? och vad står det?
Kämpa Timrå!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2:
Stjärt oxå! Förbannelse över Pisse Ekman!
Kämpa Nu TIMRÅ!!
Älska Timrå Alltid Alltid!!!
Stjärt oxå! Förbannelse över Pisse Ekman!
Kämpa Nu TIMRÅ!!
Älska Timrå Alltid Alltid!!!
Timrå IK > Sv: En saga för barnen
DrOctagon:
Åå man blir ju rörd! =)
Kämpa nu timrå och visa vad ni går för!!!!!!!
Älska Timrå alltid alltid!
Åå man blir ju rörd! =)
Kämpa nu timrå och visa vad ni går för!!!!!!!
Älska Timrå alltid alltid!
Timrå IK > Sv: I dag är en fin dag att dö på
Kattgubben: Precis nu fick jag en smärre hjärt-attack!!!!!
Fyyy tusan!
Fyyy tusan!
Timrå IK > Sv: I dag är en fin dag att dö på
RocknRolf2: Ja jag med.. Närvös som aldrig förr!!! Vad tror du? vilka vinner?? Nordgren utvisning.. *burr*
Timrå IK > Sv: I dag är en fin dag att dö på
El Maco: Jaa nu är det bara åå kämpa och ge gärnet...
Älska Timrå alltid alltid!!
Älska Timrå alltid alltid!!
Timrå IK > Sv: I kväll...
KOM IGEN NU TIMRÅ!!!! GE ALLT NI KAN. KÄMPA KÄMPA KÄMPA!!!!
ÄLSKA TIMRÅ ALLTID ALLTID!!!!
KOM I GEN NU FÖR FAN!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅHH! Blir så närvös... Kämpa och ge allt ni har nu Grabbar!
ÄLSKA TIMRÅ!
ÄLSKA TIMRÅ ALLTID ALLTID!!!!
KOM I GEN NU FÖR FAN!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅHH! Blir så närvös... Kämpa och ge allt ni har nu Grabbar!
ÄLSKA TIMRÅ!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
KOM IGEN NU TIMRÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÄMPA KÄMPA KÄMPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älska TIMRÅ IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltid Alltid!
KÄMPA KÄMPA KÄMPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älska TIMRÅ IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltid Alltid!
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
tadambadido.... Tralalalalala Jag är så jäkla spänd..
Närvös och.. Jaaa...
Kom igen Timrå!!!!!!!!!!!
Närvös och.. Jaaa...
Kom igen Timrå!!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Akta er Timrå, för nu smäller det!
Helg Ernest: Haha jaa.. man kan ju alltid hoppas på det! :)
Älska Timrå!
Älska Timrå!
Timrå IK > Sv: Akta er Timrå, för nu smäller det!
ska bli skönt att få se Odoya plocka Zäta.. Så går snacket på Skansens gästboks sida! Kan dom inte spela schysst hockey?
Dom går ut för att skada våra spelare, varför? Är det det enda sättet för dom eller?
Kör dom på kippro DÅ!!!!
Dom går ut för att skada våra spelare, varför? Är det det enda sättet för dom eller?
Kör dom på kippro DÅ!!!!
Timrå IK > Sv: Pissmatchen i Gävle
LingaN:
okej låter inget vidare!
vet du varför han inte sotd i båset?
okej låter inget vidare!
vet du varför han inte sotd i båset?
Timrå IK > Sv: Pissmatchen i Gävle
Hängde inte med så mycket i dagens match.. va det kippro eller kapanen som stod??!!
Hoppas inte att NHL sesången drar igång.. eller det hoppas jag verkligen inte. Men Timrå har ett bra lag som kan ta sig längt i sm-omgångarna.. ( peppar peppar )
Timrå IK är dom bästa!!
Heja Heja Timrå!
Hoppas inte att NHL sesången drar igång.. eller det hoppas jag verkligen inte. Men Timrå har ett bra lag som kan ta sig längt i sm-omgångarna.. ( peppar peppar )
Timrå IK är dom bästa!!
Heja Heja Timrå!
Timrå IK > Sv: Klacken mot Modo
Ja jag vet inte, men jag tycker inte att det är snällt.. Hur mycket har han stått?¨
Timrå det enda rätta.. =)
Timrå det enda rätta.. =)
Timrå IK > Sv: Klacken mot Modo
Jag tycker inte att ni ska vara så hård mot Danielsson, han gjorde så gott han kunde! Han fick inte tillräckligt med hjälp av backarna..
Och man kan inte skylla förlusten enbart på han!
Timrå IK det enda rätta!
Och man kan inte skylla förlusten enbart på han!
Timrå IK det enda rätta!
Malmö Redhawks > Matthiasson
Måste säga Grattis till Markus Matthiasson som fick göra mål mot Frölunda tidigare ikväll.. Är verkligen glad för hans skull!!
Nog för att jag är en Timrå:it så tycker jag endå att Markus förtjänar det där målet.
Har alltid tyckt att han är en Toppen kille!
Lycka till i framtiden Markus!!
/Malin
Nog för att jag är en Timrå:it så tycker jag endå att Markus förtjänar det där målet.
Har alltid tyckt att han är en Toppen kille!
Lycka till i framtiden Markus!!
/Malin
Länkar:
http://www.timraik.nu
http://www.timraik.nu
Timrå IK > Sv: Miikka Kiprusoff
Jag hoppas att det där är sant!!!!! :)
Men varför har dom inte skrivit ut det på timraik.nu??
Det borde dom väl göra isf..??!?!!
TimråIK alltid Rätt!!!
Men varför har dom inte skrivit ut det på timraik.nu??
Det borde dom väl göra isf..??!?!!
TimråIK alltid Rätt!!!
Timrå IK > Sv: Zäta kastade klubban
Det får vi verkligen inte hoppas att det är!
Men han kanske bara ville ge nån hemligt timrå fans i mora-publiken sin vackra klubba!
Men han kanske bara ville ge nån hemligt timrå fans i mora-publiken sin vackra klubba!
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-12-11
Vad är det som händer?
Kom igen nu Timrå Kämpa Kämpa!!
Timrå ........alltid, alltid ;)
Kom igen nu Timrå Kämpa Kämpa!!
Timrå ........alltid, alltid ;)
Timrå IK > Sv: State of today
Åke the Myth:
Näääee men sjärt skav!
Ska den där svett läppen till domherre stå?
Jaja åker snart ner till Timrå och ska göra mitt bästa för att det ska gå bra för dom!
Kom igen Timrå!!
Älska Timrå........alltid, alltid..............
Näääee men sjärt skav!
Ska den där svett läppen till domherre stå?
Jaja åker snart ner till Timrå och ska göra mitt bästa för att det ska gå bra för dom!
Kom igen Timrå!!
Älska Timrå........alltid, alltid..............
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-10-19
willysson:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Föregående · 2 · Nästa
KÄMPA TIMRÅ!!