Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
Helg Ernest: Jag tror nog att det var många som tänkte så i höstas med! Men det gick ju ganska bra till slut! Bara min far var mer optimist han trodde stenhårt på guld!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
El Maco: Ja det finns många tänkbara lösningar.Det ska bli spännande att se Nubbens nästa drag!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
Helg Ernest:Man får väl hoppas att han gör ett bättre jobb hos oss! Det måste ju vara ett lyft att få spela i Elitserien med TIK!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
SMÅLAND:Jag har samlat på hockeybilder i många år och har en bild på Jesper Jäger från säsongen 00/01. Där står det att han väger 80 kg och är "150 cm lång"! Hoppas han har vuxit till sig lite sedan dess! hehehe
Matchtips > Sv: Tips fotbollsallsvenskan omgång 3
Halmstad - Örebro 2-0
Helsingborg - GIF Sundsvall 0-2
Örgryte - Enköping 2-1
Djurgården - Elfsborg 1-1
Malmö - Landskrona 2-2
Öster - Göteborg 2-1
Hammarby - AIK 3-1
Helsingborg - GIF Sundsvall 0-2
Örgryte - Enköping 2-1
Djurgården - Elfsborg 1-1
Malmö - Landskrona 2-2
Öster - Göteborg 2-1
Hammarby - AIK 3-1
Timrå IK > Sv: Rädda kvar "Oh ah Micke Lind&quot
Jag: Det behövs tydligen någon moderator som tar bort allt larv typ inläggen du beskriver!Verkligen omoget!
Timrå IK > Sv: VF-Timrå IK en rysare
Bragd-Birger: Känner på mig att vi grejar detta! Men de blir tufft!
Frölundas stora hemma publik är förvånansvärt tysta! inte som oss som stöttar när det behövs!
ÄLSKA TIMRÅ IK I MED O MOTGÅNG
Frölundas stora hemma publik är förvånansvärt tysta! inte som oss som stöttar när det behövs!
ÄLSKA TIMRÅ IK I MED O MOTGÅNG
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
heart: Näe å nu verkar Kapanen ha hittat slutspels formen! + att vi vinner tekningarna!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Johan J: Härlig och stark Lagmoral avgjorde Matchen! Va fattigt att höra Lule fansen ropa Vi hatar .....! Men då kontrar Timrå klacken med Vi älskar .....! Härligt TIMRÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
hassebasse: Det blir nog en tung resa hem för dom! Vilken match!
Dom Rödvita var starkast !
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA! Fattar du det Bork! Och vi ger aldrig upp!
Dom Rödvita var starkast !
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA! Fattar du det Bork! Och vi ger aldrig upp!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
Chief: Ja om det finns en gud så är nog Kapanen jesus! Han gick ju på vatten! Eller var det fruset vatten?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2003-02-22
Synd att man inte vinner sånna här matcher när man vinner skotten med så mycket. Jag skulle vilja att vi möter HV71 i kvarten det känns tryggare, varför vet jag inte!
Matchtips > Sv: ES Omg. 49 Lördag/Söndag
Linköping-Brynäs 4-1 sd
Malmö-Södertälje 3-2
Leksand-Färjestad 2-1
Djurgården-HV71 0-3
Timrå-MoDo 7-1
Frölunda-Luleå 2-1 str
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Malmö-Södertälje 3-2
Leksand-Färjestad 2-1
Djurgården-HV71 0-3
Timrå-MoDo 7-1
Frölunda-Luleå 2-1 str
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Timrå IK > Sv: Domare
Dream Team: Dessa sk experter! L-G mf. Visst har dom väl rätt i vad dom säger och skriver ibland. Men ibland undrar man ju om dom ens sett matchen ifråga.
Domarna är ofta väldigt dåliga ojämna och kan avgöra matcher det har vi sett många exempel på i årets serie! Fram för proffs domare i Elitserien! Det är inte så konstigt att vi har så dåliga domare titta i ungdomsserierna där är det ännu sämre ställt!
Domarna är ofta väldigt dåliga ojämna och kan avgöra matcher det har vi sett många exempel på i årets serie! Fram för proffs domare i Elitserien! Det är inte så konstigt att vi har så dåliga domare titta i ungdomsserierna där är det ännu sämre ställt!
Timrå IK > Sv: Resultat
Mr Magoo: Sluta deppa nu! Hur många trodde att vi skulle ligga i toppen i grundserien när den var slutspelad?
Snart startar slutspelet då kommer lagen som går vidare att starta från noll! Det är då vi ska ta fram den stora sridsyxan oavsett vem som står på andra sidan vid nedsläpp!
Årets hockey lag oavsett vad pressen skriver är TIMRÅ IK!
Vi har i årets elitserie legat i topp från starten och kommer sämst att sluta 3a i grundserien! Det är inte kattskit det!
ÄLSKA TIMRÅ IK I MED OCH MOTGÅNG!
Snart startar slutspelet då kommer lagen som går vidare att starta från noll! Det är då vi ska ta fram den stora sridsyxan oavsett vem som står på andra sidan vid nedsläpp!
Årets hockey lag oavsett vad pressen skriver är TIMRÅ IK!
Vi har i årets elitserie legat i topp från starten och kommer sämst att sluta 3a i grundserien! Det är inte kattskit det!
ÄLSKA TIMRÅ IK I MED OCH MOTGÅNG!
Timrå IK > Brynäs-Timrå
Idag vinner vi igen! Jag tippar 4-1 till Timrå såklart.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-02-15
Känns som att domaren snodde en poäng av oss när Luleå kvitterade!
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team:Nej, men det blir svårt att ta in. Men inget är omöjligt!
Timrå IK > Sv: Timrå-Linköping
Härligt! Seger i första matchen efter uppehållet. Starkt med både Kapanen och Freddan sjuka! Fagerström grejade det galant.Vem var reserv för honom? Det verkar som om hockey intresset är på topp. Hockey direkt verkade vara överbelastat fungerade inte för mig,(ljud). + Svårt att komma in på Hockey Snack! Synd att inte fler som kan går och ser hockey live!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Matchtips > Sv: Elitserien omg 44
Södertälje - Brynäs 2-1
Leksand - Luleå 1-3
HV 71 - Frölunda 2-3
Timrå - Linköping 5-1
Malmö - Djurgården 1-1
Färjestad - MoDo 3-3
Leksand - Luleå 1-3
HV 71 - Frölunda 2-3
Timrå - Linköping 5-1
Malmö - Djurgården 1-1
Färjestad - MoDo 3-3
Timrå IK > Sv: Hardy=Pajas
SirPimme: Håller med dig fullständigt! Tycker att det hade varit bättre att stanna hemma och vila! Men det blir ofta ett himla liv om man inte ställer upp. Och å andra sidan så vill man visa upp sig internationelt det är ju inte varje dag man får chansen! Tycker inte att varken Niklas eller Martin gjorde bort sig i Sweden Hockey Games! Det fanns en hel del andra spelare som inte var godkända
totalt tycker jag!
totalt tycker jag!
Timrå IK > Sv: Nordgren vs Anger
Jag tycker att Niklas Nordgren gjorde en mycket bra insats idag i Tre Kronor han kämpade verkligen! Han blir nog ännu bättre till slutspelet. Tycker även att Martin Lindman var godkänd.
Timrå IK > Sv: Vad heter låten????
Låten finns på (HS) sidan 66 i Timrås Gästbok. Mr Magoo hade bifogat den! Den låter!
Timrå IK > Sv: Vad heter låten????
VI provar igen var beredda på att det inte fungerar. Är ingen expert på det här
Timrå IK > Sv: Vad heter låten????
Jag vet inte vad som hände men det blev något fel på den där Bifogade filen.
Timrå IK > Sv: Aftonbladet söndag
SirPimme:Personligen tycker jag att det är bra om dom inte är med i Tre Kronor då laget behöver ladda och läka alla sår inför Slutspelet. Självklart är det en rolig upplevelse för spelarna och fansen att Timrå spelare är med. Men SM-Guld är viktigare.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK är dom bästa!