Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Brynäsgubbe: det kommer vara ett jävla liv på läktaren på måndag, fullt med cykloper. Hoppas domare står emot. Hade känslan av senast på hovet att de inte riktigt pallade trycket.
Brynäs IF > Sv: Nästa säsong
{7804}: helt lugnt. Själv håller jag såna som Granström väldigt högt då jag gillar typen och tycker fler borde kunna se vad de gör för sina lag. Inga glamorösa spelare men sådana som tar på sig skölden varje kväll och ger allt både verbalt och efter sitt begränsades hockeykunnande. Vet inte hur de gör med red Bull i Gävle men i timrå så blandar vi den med hembränt.
Brynäs IF > Sv: Nästa säsong
{7044}: jag tror sjödda har mer hjärta än hockeykunnande vad kommer till tränarrollen och det behöver inte betyda något dåligt. Bara att kylan kan saknas där då det drar ihop sig och iom det så kan matchandet av diverse tyckas lite konstigt ibland. Rätt man på rätt plats? Ja på sikt. Han behöver den typen av erfarenhet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Qvarre: jag är tveksam. En fullt frisk Bertil med ett serie flås tillför alla lag men en come backande bertil utan kan ställa till det. Hoppas jag har fel, gillar honom, men när spelade han match senast? Var ett tag senast. Iofs så kan försvarsspelet knappast bli sämre av ett rakt byte mellan han och porseland som har problem med sig själv.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Qvarre: jo jag känner till Bertilsson och precis som man hoppas på en frenesi och fränhet i spelet undrar ju man han står vad gäller det efter det efter en lång tids frånvaro? Jag tror inte bif vara elle icke vara i detta play in står och faller med hans medverkande, eller inte då vi minst sagt tenderar att ha merparten av våra bekymmer på annat håll. Dvs i offensiven. Försvarsspelet har ej övertygat hittills heller tyvärr men effektiviteten i offensiven är under all kritik. Hoppas dock som obotlig Brynäsare att vederbörande kliver in och avgör imorgon med ett backskott från blå och tystar oss tvivlare.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7877}: det är riktigt. Och vem är Bertilsson samt vad kommer han bidra med vid eventuell medverkan i morgon? Vilken skillnad kommer det innebära med han på isen?
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 27/2-16
Huge: trist när allt började så bra med den hösten som gav mersmak av forna tiders sötma. Finns ändå nått i mig som gillar detta läge med att gå in som nederlagstippade i åttondel. kan man hitta den mentala styrkan i att komma ihop som grupp och vilja vara jobbiga att möta, samt börja om från noll och hitta en slutspelsglöd så kanske detta kan bli roligt någon vecka till framöver. Det är min önskan och fan vad det skulle vara skoj!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 27/2-16
{7877}: salmela snart tillbaka vilket är bra men helheten säger mig ändå att vi inte är i närheten av att kvala in via play in då det saknas spets och tyngd framåt. Tungt nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 27/2-16
Forsberg 1978: men prova sikta bredvid målvakten scott
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 16/2-16
{7044}: någon som har koll på status med salmela/Bertilsson?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
{7800}: en annan brukar kanske dra på sig en förkylning och på sin höjd lite feber, borta från jobbet 1-2 dagar, sedan comeback. Klart det funkar annorlunda på elitnivå med återställandet, men lite märkligt är det.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
{7877}: nån som är tillbaka från skador/sjukdom idag?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Huge:det som är grejen med Hedman är att alltid lyckas vara inblandad i situationer som är snackisar, är så och har alltid varit. Otur eller Oslipat? Gillar Hedmans spelstil i grunden och det är ingen tillfällighet att han alltid är omtalad jämt.
+ 2
Föregående · 11 · Nästa