« Föregående · 2955227 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Ben Perrault: Som när man var ung och fantiserade om brudar man visste att man inte kunde få
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
HalvHund: Snart dyker Trilske och gänget upp och kommer hävda att vi hade lett med 10-0 om Karlin hade stått i båset.
För oss som kan se nyktert på tillvaron så är det redan en enorm förbättring både i 5-mot-5 och special teams.
För oss som kan se nyktert på tillvaron så är det redan en enorm förbättring både i 5-mot-5 och special teams.
+ 7
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Tuppen: fantiserar om en stabil 3:e period där vi sätter 4-1 i öppen kasse
+ 5
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
men braaaa modo!... bra period! eller vänta!... ssk är ju fan kassa ikv so far... jaja det ser iaf rätt ok ut så här långt!
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Tuppen: ÄNTLIGEN, ett lag i harmoni. Några nya backar på detta .... Nu blir det upp till bevis i tredje men jag tror på MoDo! ♥️
+ 2
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Hägglundsmaffian: Mycket bra period! Ödmjukt, noggrant och klokt i tredje nu!
+ 2
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Ben Perrault: När spelas finalen mot Björklöven? Nä men för å vara seriös så ser det bra ut men det har det gjort förut också för att sen falla igenom nästa match. Skulle vi göra en bra tredjeperiod dock och håller undan så har vi kanske nåt en ny milstolpe den här säsongen
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Ben Perrault: Känns som att vi borde ha dränerat SSK på mkt energi nu.
+ 1
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Ben Perrault: Tur att Karlin är ett minne blott. Freddan och Rhodin har fått fart på grabbarna.
+ 4
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Tuppen: Riktigt skönt att vi kunnat ta betalt för spelövertaget i andra perioden. Freddanhockeyn är fenomenal genom att vi ofta går på mål istället för att spela runt i all oändlighet.
+ 1
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
KryptonitKasper: Hahahah trodde det vad Karlin som stod med Kajsa för en sekund.
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Ben Perrault: Är det Hugo Hävelid som står i SSK? Man kan ju lätt tro det annars helt värdelös.
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Gavelo: håller helt med, ser ändå bättre o bättre ut
Lite enklare i egen zon bara
Lite enklare i egen zon bara
+ 1
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Sigge: dumt släppa in Södertälje i matchen, Kelleher i egen zon helt passiv.
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Sigge: Det är ok, jag ser ett nytt lag på isen som är på väg åt rätt håll.
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Ben Perrault: När vi passar pucken på bladen så är vi bra, när vi missar så rasar hela spelet
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Hahah SSK har gjort tio såna där hakningar som dom inte har åkt ut för pajas domare
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Tuppen: jinxar igen och säger klassskillnad när Modo är påkopplade, hoppas nu för engångsskull att vi kan hålla i 60 min
+ 2
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Willow: Tänk om Karlin hade gjort som Johansson och tagit timeout när motståndarlaget slår icing. Folk hade inte varit glada.
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
grimiss: Tycker väl att efter lite problem i början av andra så är vi riktigt bra. Det är väl första perioden mot Kalmar borta som varit bättre, men annars tycker jag att vi åker mer skridskor och flyttar pucken snabbare än vi brukar.
+ 2
Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Vargen: Ganska öppna spjäll i första perioden men där vi skapar några fler chanser än SSK. Helt OK period av oss.
+ 1
« Föregående · 2955227 · Nästa »