AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
« Föregående · 2445393 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Majbrasan: Både ock att Löven tappar poäng. Jag ser ju gärna att Östersund håller sig kvar och dåligt då att Tingsryd går om dem i tabellen. Östersund är ju bra både för resväg, Norrlandspatriotism och viss derbykänsla och när vi går upp är de ett bra lag att låna ut spelare till som ska stå på tillväxt och ändå ha dem i närområdet.
+ 5
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{10015}
Nu menade jag inte sista 3 min och 6 mot 5 bara. Utan såg honom inte sista 8-10 min.
Minns inte att jag såg honom från 4 mot 4 och framåt. Reagerade att inte han och vela spelade i 4 mot 4.
Nu menade jag inte sista 3 min och 6 mot 5 bara. Utan såg honom inte sista 8-10 min.
Minns inte att jag såg honom från 4 mot 4 och framåt. Reagerade att inte han och vela spelade i 4 mot 4.
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Rytter: Är väl inte den optimala spelaren när man ska försvara ledning i 6 mot 5 tänker jag?
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{9315}:
Någon som vet ifall Woods klev av?
Såg honom inte på slutet och reagerade att han inte lirade i 4 mot 4, man körde vela/aagaard och hade räknat med vela/woods.
Någon som vet ifall Woods klev av?
Såg honom inte på slutet och reagerade att han inte lirade i 4 mot 4, man körde vela/aagaard och hade räknat med vela/woods.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Fredag den 13e för löven.
Tex snart spelklar.
MoDo vann.
Löven torskade.
Tex snart spelklar.
MoDo vann.
Löven torskade.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
tycker det är en riktig krigarseger idag, inte alltid så vackert men jobbar ner dom och i tredje var det aldrig riktigt nära tyckte jag
+ 6
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Bäste Icing- Ove jag är nu par hundra meter från Dyngdiket , det känns bra !!!!
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Majbrasan: Löven ska alltså spela på söndag igen, då har vi två hängmatcher på dom. Konstigt spelschema. Bra de kammade noll idag iallafall...
+ 4
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Gavelo: Idag är Ohlsson så bra som jag trodde att han skulle vara redan första säsongen han kom till oss. Otroligt om hans utveckling kan fortsätta. Då blir han sjukt viktig i slutspelet.
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Greenwolper: sjukt viktiga 3. Endel att jobba på dock. Hoppas vi kan hitta tbx till vårat grymma spel innan slutspelet
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Ohlsson är lätt värd de 400 000kr/månaden(enligt klyktattarna) vi betalar för honom.
1+2 idag!
1+2 idag!
+ 20
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Så jävla rätt spelare som fick avgöra! 100% ig inställning idag
+ 18
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Den var ohlsson värd efter allt hårt arbete och crosscheckingen på ap🥳
+ 10
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: Spelet runt eget mål är förvirrat och handlingsförlamat.
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Fan va Näsén är grym ibland med sitt passningsspel och driv med pucken. Finns mkt hockey i den mannen.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
henkeiskogen: det håller jag med om, tänkte snarare på spelet runt eget mål
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: vi är jävligt snälla efter avblåsning. Men domarna får fan stävja adra lag. De sysslar med rena jövla överfall efter avblåsning om vi bara är nära deras målområde.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Greenwolper: aagaard sjukt kylig idag. Åker på sjukt mycket tjuvsmällar utan att ge igen
+ 4
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: Instämmer, ingen gritt eller fysik där inte, tillsammans med Jacobsson, Niederbach och Sveningsson så är det farligt framför Gudlevskis nästan varje byte.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Är Gynge i aik bara för att dra in kosing? Snacka om tveksam inställning
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{6870}: Trodde kontringen gick åt fan, men så träffade Vela på fin halvvolly, eller vad det var. :)
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
MoDoNörden: Dock ett jävla velande från Aagaard, men det löste sig 😅
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
henkeiskogen: Tycker OP å Ohlsson sticker ut positivt idag, även guden är bra men annars är det rätt blekt
+ 7
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Vilken usel match att titta på. Händer ju ingenting. Modo skapar i princip ingenting. Alla passningar kommer i fel läge och på skridskorna
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Heyerdal: 2 avslut av woods där en hade suttit om han fått upp pucken 10-20cm till kallar jag inte svagt.
+ 1
« Föregående · 2445393 · Nästa »