AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
« Föregående · 2445412 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Rytter: Som sagt, älskar alltid DIF-fansen. Klubben verkar dock inte lära sig. HA är en liga som håller bra klass och det går fort.
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{9682}:
DIF nu 5 raka förluster, undra ifall de ångrar att de sparkade fagervall. Poängsnittet har blivit sämre med garpenlöv.
DIF nu 5 raka förluster, undra ifall de ångrar att de sparkade fagervall. Poängsnittet har blivit sämre med garpenlöv.
+ 12
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{9682}:
Bra match, AIK har gått framåt men vårt djup gör skillnad. Tror vi kommer gå stark framöver
Bra match, AIK har gått framåt men vårt djup gör skillnad. Tror vi kommer gå stark framöver
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Ohlsson 5 ugglor i ÖA, välförtjänt. Hoppas han kommer in i det stimm han var i då han spelade i Tiken.
+ 13
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{6870}: instämmer fullt ut, har bara tagit 1 långburk per period 😊
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Jan-Erik : Ja ÖIK ska vara kvar! De får gärna ta alla poäng de kan nu för vi har spelat klart mot dom. 🙂
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Jan-Erik : Bra kväll. Vi spelar hyfsat och drygar ut lite till lagen underifrån. Trots 2-3målet kändes sista perioden ganska säker, älskar Karlin
+ 6
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Jag tycker att Brickley vart lite bättre ju längre matchen gick. Bäst att jag tillägger att det runnit ner ett gäng wirre.
+ 5
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Majbrasan: Både ock att Löven tappar poäng. Jag ser ju gärna att Östersund håller sig kvar och dåligt då att Tingsryd går om dem i tabellen. Östersund är ju bra både för resväg, Norrlandspatriotism och viss derbykänsla och när vi går upp är de ett bra lag att låna ut spelare till som ska stå på tillväxt och ändå ha dem i närområdet.
+ 5
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{10015}
Nu menade jag inte sista 3 min och 6 mot 5 bara. Utan såg honom inte sista 8-10 min.
Minns inte att jag såg honom från 4 mot 4 och framåt. Reagerade att inte han och vela spelade i 4 mot 4.
Nu menade jag inte sista 3 min och 6 mot 5 bara. Utan såg honom inte sista 8-10 min.
Minns inte att jag såg honom från 4 mot 4 och framåt. Reagerade att inte han och vela spelade i 4 mot 4.
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Rytter: Är väl inte den optimala spelaren när man ska försvara ledning i 6 mot 5 tänker jag?
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
{9315}:
Någon som vet ifall Woods klev av?
Såg honom inte på slutet och reagerade att han inte lirade i 4 mot 4, man körde vela/aagaard och hade räknat med vela/woods.
Någon som vet ifall Woods klev av?
Såg honom inte på slutet och reagerade att han inte lirade i 4 mot 4, man körde vela/aagaard och hade räknat med vela/woods.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Fredag den 13e för löven.
Tex snart spelklar.
MoDo vann.
Löven torskade.
Tex snart spelklar.
MoDo vann.
Löven torskade.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
tycker det är en riktig krigarseger idag, inte alltid så vackert men jobbar ner dom och i tredje var det aldrig riktigt nära tyckte jag
+ 6
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Bäste Icing- Ove jag är nu par hundra meter från Dyngdiket , det känns bra !!!!
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Majbrasan: Löven ska alltså spela på söndag igen, då har vi två hängmatcher på dom. Konstigt spelschema. Bra de kammade noll idag iallafall...
+ 4
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Gavelo: Idag är Ohlsson så bra som jag trodde att han skulle vara redan första säsongen han kom till oss. Otroligt om hans utveckling kan fortsätta. Då blir han sjukt viktig i slutspelet.
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Greenwolper: sjukt viktiga 3. Endel att jobba på dock. Hoppas vi kan hitta tbx till vårat grymma spel innan slutspelet
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Ohlsson är lätt värd de 400 000kr/månaden(enligt klyktattarna) vi betalar för honom.
1+2 idag!
1+2 idag!
+ 20
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Så jävla rätt spelare som fick avgöra! 100% ig inställning idag
+ 18
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Den var ohlsson värd efter allt hårt arbete och crosscheckingen på ap🥳
+ 10
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: Spelet runt eget mål är förvirrat och handlingsförlamat.
+ 3
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Fan va Näsén är grym ibland med sitt passningsspel och driv med pucken. Finns mkt hockey i den mannen.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
henkeiskogen: det håller jag med om, tänkte snarare på spelet runt eget mål
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: vi är jävligt snälla efter avblåsning. Men domarna får fan stävja adra lag. De sysslar med rena jövla överfall efter avblåsning om vi bara är nära deras målområde.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Greenwolper: aagaard sjukt kylig idag. Åker på sjukt mycket tjuvsmällar utan att ge igen
+ 4
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
19MoDo21: Instämmer, ingen gritt eller fysik där inte, tillsammans med Jacobsson, Niederbach och Sveningsson så är det farligt framför Gudlevskis nästan varje byte.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey 2023-01-13
Är Gynge i aik bara för att dra in kosing? Snacka om tveksam inställning
+ 1
« Föregående · 2445412 · Nästa »