Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
« Föregående · 2469944 · Nästa » Till forumet
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Finns ingenting att gilla med det nya Modo. Med alla nya värvningar.
+ 3
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Sigge: Gradin med som inte tänker värva, vi måste vara rädd om våran fina gruppdynamik! Fan om grabbarna inte ens kan hantera att det kommer in lite nya spelare så har dom inget i SHL att göra.
+ 2
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{10015}: Aagard är helt under isen den här matchen. Tappar bort puckar hela tiden för att han inte tar i. Slipper undan mycket kritik men just nu gör han sina medspelare riktigt dåliga också.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Monno: Men, vi verkar ju ha coacher som faktiskt inte bryr sig.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Andra gången på tre matcher som vi blir nollade. Karlin och co är nöjda och belåtna med spelet
+ 3
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{5647}: Vi gör ju inte en enda grej rejält och ordentligt... Det ser ut som vi tar I men vi gör jävlar aldrig det sista killa rejäla för att det ska bli rätt.
+ 2
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
NuMo: Vad fan och nu är Rögles sportchef på läktaren också. Slår vad på en miljon att det är Aagaard.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{7639}: va ett exempel bara. Det gäller att väcka laget! Herregud vad Modo är sönderlästa. Men du kanske tycker att Modo är bra som har oförmågan att göra mål??
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
JoakimE: De är övertränade! Eftersom jag är läskunnig så är de övertränade. Men i övrigt håller jag med dig.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Chamez: Haha är du full eller? Vem ska centra i en Woods Södergran och Svennis lina?
+ 2
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{10015}: Riktigt svagt att man spelar så uddlöst när kungen sitter på läktaren. Ne nu börjar även jag bli lite orolig.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{10015}: Gradin såg ut att ha dragit i sig en kvarting i paus 😂😂 skickade mass-sms till agenter efter en målskytt
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{7639}: Foppa ser helt gråtfärdig ut på läktaren hahahah
+ 2
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
NuMo: Nä nu får vi fan sluta prata om överträning, DET HAR SETT UT SÅHÄR SEN DECEMBER. Vi har haft matcher där det sett bra ut i kanske 12 minuter vardera men sen är det katastrof. Det handlar inte bara om att de är trött om de inte gör någonting rätt under matchen? Det är inte ens farligt under denna match för Almtuna
+ 1
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Gavelo: Det kan nog ändå vara positivt om vi tappar serieledningen, möjligtvis är de det som krävs för att väcka laget och framförallt för att tränarteamet ska våga testa andra konstellationer
+ 1
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{10015}: problemet är att det alltid ska passas en gång för mycket. Vi leder skotten men ingen har självförtroende att dra iväg pucken på chans på mål. Almtuna har trots sina få skott skapat fler farliga lägen i mitt tycke. Återigen så ska det passas till Bernie eller Woods precis som att det alltid är de som måste göra målen.
Jag tycker karlin ska röra om i grytan lite. Sätt Woods med Södergran och Svenningson
Jag tycker karlin ska röra om i grytan lite. Sätt Woods med Södergran och Svenningson
+ 2
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Gavelo: Vem fan trodde att vi hade coacher som inte vill vinna? En idiot hade coachat bättre.
+ 4
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Bad_Brett: Västervik o Timrå visste nog vad dom gjorde sig av med.
Ren vinst för båda föreningarna och vi står med svarte Petter.
Dom klåpare har kostat oss pengar, stora pengar.
Dessutom bara rört till det i gruppen.
Ren vinst för båda föreningarna och vi står med svarte Petter.
Dom klåpare har kostat oss pengar, stora pengar.
Dessutom bara rört till det i gruppen.
+ 2
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Steken84: Man åker inge skridskor så det är inte då svårt för Almtuna att försvara sig..
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{10015}: Nej nej, serieledning är inte hotad, det har många här påstått!
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{10015}: Ja, förmodligen. Det viktigaste verkar dock vara att man slipper ändra i kedjorna.
För jösses vad jobbigt om det skulle fungera bättre.
För jösses vad jobbigt om det skulle fungera bättre.
+ 2
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{5647}: Plocka hem Styf och Nordin, bänka Näsén och Svennis.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Modo är ju totalt iskalla alltså. Vet ej vad Halloran håller på med?
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Heyerdal: Vi är bättre, men jag tror att när ledningen signalerar att vi skiter I matchen så sänder det signaler till resten av gruppen.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Silly: Två skott på mål i tredje trots två powerplay. Kämpa!!!
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Gavelo: vi är inte bättre än så här tyvärr Ais har full koll
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Silly: Haha som alltid, tänkte på det med. Öppet mål. bäst att skjuta hål i maskorna.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Gavelo:
Svenningsson tar i för kung och fosterland , Träffar han pucken? .. Njää...
Svenningsson tar i för kung och fosterland , Träffar han pucken? .. Njää...
+ 3
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Bad_Brett: Då hade vi coacher som ville vinna matcher. Det är som vanligt att vi bryr oss inte om vi förlorar. Exakt noll coachning.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
jonsson: GE gubbarna 2 veckor ledigt så det byggs upp lite sug och glädje igen. läk skador och dylikt. spela bara matcherna,
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
henkeiskogen: Dom är , iallafall, minst dåliga.
Övriga är helt ur synk
Övriga är helt ur synk
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
jonsson: När ska vi ens försöka ändra en matchbild? Jag känner mig rånad. Exakt noll förändringar.
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
jonsson: Minns ni när MoDo kunde ligga under med 4-0 och det ändå kändes spännande?
+ 3
« Föregående · 2469944 · Nästa »
svårare än så är det inte