Almtuna- MoDo 2021-11-12
« Föregående · 2253824 Till forumet
Almtuna- MoDo 2021-11-12
Matchdags igen!🥳 skall vi kriga till oss poäng nere i uppsala idag? Vem bli matchens lirare i modo idag?😁 Goooo MoDo!!
+ 5
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: sebbe tillbaka idag, hoppas vi ställer upp såhär
Första intakt
Lindewall ejk Aagaard
Mannberg MacM Ohlsson
OP Tjernström Sylle
Jacobsson kan hoppa in på sylles eller Oskars plats, dom två måste verkligen steppa upp.
Första intakt
Lindewall ejk Aagaard
Mannberg MacM Ohlsson
OP Tjernström Sylle
Jacobsson kan hoppa in på sylles eller Oskars plats, dom två måste verkligen steppa upp.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: Underbart med match igen 🥳 enligt statistiken är Modigs bästa poänggörare i ligan på fredagar :) så hoppas den trenden fortsätter. Ang Modigs så vill jag gärna se att han steppar upp minst en nivå. Han gör sina poäng men kan försvinna en hel del i matcherna.. jaja komigen MoDo !! ❤💚❤
+ 8
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
jonsson: ja eller åka dit, 19 mil har jag.. då bör man vara på plats? :)
+ 3
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Werner: Tycker hela förstakedjan leder laget alltför sällan. Dom glimrar till som mot Löven, och när man ser hur bra de kan vara blir det frustrerande hur sällan det faktiskt händer.
Vet att det var väldigt bra utdelning den matchen men ändock.
Vet att det var väldigt bra utdelning den matchen men ändock.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Tarasov: Ifjol vann dom alla 4a mot oss, en i ot.
11 av 12 pinnar huua.
Men iår är det så som så många förr, nytt lag och nya tränare 🤪 dags att bryta trenden mao
Ais har tio raka torsk, snart lika kassa som tallarna 😁
11 av 12 pinnar huua.
Men iår är det så som så många förr, nytt lag och nya tränare 🤪 dags att bryta trenden mao
Ais har tio raka torsk, snart lika kassa som tallarna 😁
+ 4
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Werner:
Tack för info vill minnas att vi även hade kämpigt med dem när vi kom 2 i allsvenskan.
Tack för info vill minnas att vi även hade kämpigt med dem när vi kom 2 i allsvenskan.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Lycka till ikväll, tror / hoppas ni vinner matchen.
4-2. Mål av : Woods,Modigs,Hasa,Aagard
4-2. Mål av : Woods,Modigs,Hasa,Aagard
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Varför skriver dom att Tobias Viklund saknas, han lär väl knappast spela mera som jag tror.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Saleva: Ska bli intressant vem som får kliva åtsidan nu när Ohlsson är tillbaka. Eller blir han extaraforward?
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Saleva:
Tio raka Almtuna-förluster. Ikväll hoppas vi på att vi bryter vår trend att bryta andra lags negativa trender.
Tio raka Almtuna-förluster. Ikväll hoppas vi på att vi bryter vår trend att bryta andra lags negativa trender.
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
MoDo Hockey ()
4th Line
11. Lindewall, Jeremias
33. Tjernström, Max
28. Jacobsson, Theo
18. Jonsson, Ville
3rd Line
23. Sylwander, Daniel
10. Macmaster, Tanner
12. Pettersson, Oscar
6. Dahlroth, Jesper
2. Hasa, Filip
2nd Line
22. Mannberg, Daniel
19. Karlsson, Erik
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
37. Styf, Hugo
1st Line
17. Woods, Riley
25. Vigneault, Sam
32. Modigs, Markus
26. Wahlberg, Emil
7. Näsén, Pontus
Goalies
1. Williamsson, Tex
31. Tikkanen, Henrik
Extra Players
36. Ohlsson, Sebastian (LW)
4th Line
11. Lindewall, Jeremias
33. Tjernström, Max
28. Jacobsson, Theo
18. Jonsson, Ville
3rd Line
23. Sylwander, Daniel
10. Macmaster, Tanner
12. Pettersson, Oscar
6. Dahlroth, Jesper
2. Hasa, Filip
2nd Line
22. Mannberg, Daniel
19. Karlsson, Erik
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
37. Styf, Hugo
1st Line
17. Woods, Riley
25. Vigneault, Sam
32. Modigs, Markus
26. Wahlberg, Emil
7. Näsén, Pontus
Goalies
1. Williamsson, Tex
31. Tikkanen, Henrik
Extra Players
36. Ohlsson, Sebastian (LW)
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Costanza: Jävla Cmore. Kör hellre golf o 2 tomma kanaler i stället för att visa MoDo, GRRR!!!!
+ 2
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
hanzon: Jo, kan göra det, men har bonn-bredband. Har Cmore 2 kanalplatser tomma idag , kan man väl bara visa Europas mest populära lag
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
hanzon: Fler än jag som håller på Västervik ikväll? Det skulle sitta så bra med en trepoängare för dem idag.
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: Riktigt bra inledning och vilket spel av förstakedjan, hur kan woods missa öppen kasse. Sedan får Almtuna en kontring och vips 0-1, känner vi igen detta?
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: från att vi har drömläge så släpper vi en lite lätt. Surt😀 deras första skott. Oj almtuna fick mycket luft efter målet
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: jaha det är en sådan match då behöver man nästan inte se nått mer av denna match man vet att det blir torsk ikväll.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
puffe: Läser ibland rubriker hos kvällstidningarna. Står inget om hur tjejer ska bete sig när snygga MoDoiter vill bjuda på te och visa vilken gigantklubb MoDo är.
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
DrCox: vi har gjort en del riktigt usla matcher där tror en var förra hösten
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: vår andrafemma är isande kall, måste upp rejält men det gäller även de övriga också.
Lika illa som mot Västerås
Lika illa som mot Västerås
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Gavelo: kör alltid tablån i appen jag
Där finns alltid matchen för mig😊 streamar iof alltid jag. Kung att du hitta! Nu jäklar skulle det sitta fint med ett mål och lite energi. Ja inte mycket till spel övt i första
Där finns alltid matchen för mig😊 streamar iof alltid jag. Kung att du hitta! Nu jäklar skulle det sitta fint med ett mål och lite energi. Ja inte mycket till spel övt i första
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: Jag kör Iptv så det är för mycket kanaler så man kan inte hålla ordning på allting 😂
+ 1
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Gavelo: Har problem hitta matchen, kör också IPtv, var hittar jag N1ppv3?
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
KRM: Modo har Inge folk på kassen, det åka väldigt mycket bakom mål etc, finns ingen som tar position framför målvakten
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: ne nu jäklar får vi steppa upp i andra.
Haha domaren verkar inte så glad i vigge. Röck tag i honom efter slutsignal och visa med hela armen vart han skall åka ut🤣🤣
Haha domaren verkar inte så glad i vigge. Röck tag i honom efter slutsignal och visa med hela armen vart han skall åka ut🤣🤣
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Idbyn: Strax under sportkanalen så hittar du massa kanaler som heter. N1PPV
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
KRM: Ja, för det är bara ett av dom som var farligt.
Det är en urusel period från vår sida!
Det är en urusel period från vår sida!
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Robin Ztorken L: Sista 5 var riktigt bra av oss, snabba spelvändningar och 3-4 hyfsade avslut, lite mer trafik på kassen behövs dock.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Gavelo: Tycker vår 'första-femma ' blir ganska osynlig alltför ofta. Men om Tex har vaknat så bör vi väl ändå ha en möjlighet att vända detta. Lite mer krigande bara.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
puffe: Tyvärr tycker jag många känns lite ur form, McMaster, modigs, Aagard förväntar jag mig mycket mer utav.
Som sagt, vi avslutade perioden bra så hoppas vi kan fortsätta så.
Som sagt, vi avslutade perioden bra så hoppas vi kan fortsätta så.
+ 2
« Föregående · 2253824