Almtuna - MoDo 2022-11-04
« Föregående · 2403599 · Nästa » Till forumet
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
KRB: Jag hoppas att du har rätt. Dock har man ju, förutom den imponerade bortavinsten mot Västerås, inte vunnit mot riktigt meriterat motstånd utan segrat mot många lag från undre halvan av tabellen. Nu är det upp till bevis när man möter Karlskoga, Djurgården och ett revanschsuget Västerås borta.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{9742}: jävla pajas kolla matchen så får du se att domarna var köpta
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
S-vikaren: Vad åkte KIK spelare för egentligen? För att han knuffar Weigel i höften?
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
TickledDonkey:
Ja att FBK plockade Westfäldt är det bästa som kunde hända, tror aldrig han tagit rollen i tredje lika bra som AP.
Vi gjorde det vi skulle idag, br aatt BP fortsätter att få självförtroende samt att andra kedjor kliver fram när första inte producerar.
Jag tar hellre jämn produktion från våra kedjor istället för att vi ska ha poängligavinnare i förstakedjan och de andra kedjorna bara är statister.
Nyckeln till vår framgång under Karlin kommer vara ha att ha 4 kedjor som kommer till jobbet varje kväll och där alla bidrar.
Jag är väldigt nöjd med vår inledning, trots att vi haft få matcher där vi varit bra i 60 minuter så leder vi serien. Vi är väldigt svårslagna som vanligt under Karlin.
Ja att FBK plockade Westfäldt är det bästa som kunde hända, tror aldrig han tagit rollen i tredje lika bra som AP.
Vi gjorde det vi skulle idag, br aatt BP fortsätter att få självförtroende samt att andra kedjor kliver fram när första inte producerar.
Jag tar hellre jämn produktion från våra kedjor istället för att vi ska ha poängligavinnare i förstakedjan och de andra kedjorna bara är statister.
Nyckeln till vår framgång under Karlin kommer vara ha att ha 4 kedjor som kommer till jobbet varje kväll och där alla bidrar.
Jag är väldigt nöjd med vår inledning, trots att vi haft få matcher där vi varit bra i 60 minuter så leder vi serien. Vi är väldigt svårslagna som vanligt under Karlin.
+ 10
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
19MoDo21:
MoDo känns som en dieseldriven svårstoppad stridsvagn från kriget för tillfället. De krigar sig fram, slagfält efter slagfält, alla är inte på topp alla matcher men de har lämnat varje slagfält i flera matcher på rad nu, de har gjort precis tillräckligt för 3 poäng. Dags att rengöra eldröret en extra gång inför matchen mot Bofors, det blir ett riktigt krig!
MoDo känns som en dieseldriven svårstoppad stridsvagn från kriget för tillfället. De krigar sig fram, slagfält efter slagfält, alla är inte på topp alla matcher men de har lämnat varje slagfält i flera matcher på rad nu, de har gjort precis tillräckligt för 3 poäng. Dags att rengöra eldröret en extra gång inför matchen mot Bofors, det blir ett riktigt krig!
+ 16
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
MoDo vann. Jag slår på KIK-löven (4-4) och KIK gör två mål (6-4). Bra fredag.
+ 5
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{8839}: Man blir inte helt ledsen heller när Kristianstad vänder tillbaka 3-4 mot Löven till 6-4
+ 13
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Rytter: Sätter på Kik - Löven och ser att Kik gör två mål på direkten 😍😍
+ 9
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
henkeiskogen: 'Brynäs'-kedjan levererar, dom verkar jobbiga att möta
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
19MoDo21: Riktigt bra match av Nygren.
Hoppas vi är bättre än såhär imorgon för mot BIK tror jag inte detta räcker...
Hoppas vi är bättre än såhär imorgon för mot BIK tror jag inte detta räcker...
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
S-vikaren: Haha vore gött om det var en hyllning till skribentens förkärlek till spelaren!
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
henkeiskogen: Testa någon annan? Vi behöver värva någon. Tror inte att någon av våra nuvarande spelare kommer att passa in där
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
För närvarande 96.4% på Nygren, 3:e spelar grymt bra. En dussinmatch i november kan ge bra boost ändå
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Monno: Mycket fokus på det negativa här...
Nygren gör en grym match. Härligt för hans självförtroende.
Förstafemman skapar tillräckligt för att hänga några, det kommer. Aagard är iskall dock. Vi behöver verkligen testan någon annan där.
Nygren gör en grym match. Härligt för hans självförtroende.
Förstafemman skapar tillräckligt för att hänga några, det kommer. Aagard är iskall dock. Vi behöver verkligen testan någon annan där.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{7639}:
A.P har kommit igång med leveranserna.
Han kommer bli viktig i Slutspelet!
A.P har kommit igång med leveranserna.
Han kommer bli viktig i Slutspelet!
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: med det sagt så har vi ju ett jävla bra lag. Kuggar de i så är detta ett svårslaget gäng på riktigt
+ 3
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
S-vikaren: Fan vilket snyggt mål, KLASS!!
Nämen bra saker kommer när man kastar puckar mot mål.
Man kan iaf lugnt säga att Mannberg,Södergran,Pettersson är våran klart starkaste kedja senaste tiden.
Vet inte om det är positivt eller negativt?
Nämen bra saker kommer när man kastar puckar mot mål.
Man kan iaf lugnt säga att Mannberg,Södergran,Pettersson är våran klart starkaste kedja senaste tiden.
Vet inte om det är positivt eller negativt?
+ 6
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
jonsson: Kul att 3e snurrar på så bra! Södergren skulle fått in en puck dock...
Sen ör det överlag under all kritik.
Fin match av Nygren dock.
Sen ör det överlag under all kritik.
Fin match av Nygren dock.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Bad_Brett: Visst är Schilkey riktigt bra men han har också nästan 30% i skott effektivitet. Sen är iallafall jag inte ett dugg avundsjuk på Kenttä men man hade önskat att vi gick lite mer all in som dom vågar göra.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{9233}: Jo, man är onekligen avundsjuk på Björklöven som har Kenttä som sportchef. Schilkey uppe på 15 mål nu.
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Dexter : samtidigt, ska man alltså vika ner sig mot sämre motstånd för det är nov?
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Robin Ztorken L: Trots att vi gör en överlag riktigt medioker period så leder vi och skapar iaf några hyfsade skottlägen, men åter igen så måste jag trycka på hur fruktansvärt lata vi är i presspelet, obefintligt presspel och när vi pinchar så gör vi det utan tanke på vad som kan hända bakom, jag slutade räkna hur många gånger vi blivit överspelade i mittzonen för att vi inte är synkade i styrspelet.
Karlin har ett höstjobb att få Modo att börja spela som ett lag igen.
Karlin har ett höstjobb att få Modo att börja spela som ett lag igen.
« Föregående · 2403599 · Nästa »