Är Foppa Överskattad?
« Föregående · 467310 Till forumet
Sv: Är Foppa Överskattad?
Frisco:
Jag tycker att de flesta sportreportrar säger hur skal man stoppa peter hur skall man spela mot peter osv, han nämns ibland som om han vore den enda i Modo!!
Jag tycker att de flesta sportreportrar säger hur skal man stoppa peter hur skall man spela mot peter osv, han nämns ibland som om han vore den enda i Modo!!
Sv: Är Foppa Överskattad?
Frisco: ja det är han lungt drar ju fullt hus,och han är inte bättre än Z.säta är nog snarare bättre ENLIGT MEJ.
Sv: Är Foppa Överskattad?
persson: skrev lite fel tror jag?:P.foppa är överskattad som fan!!!!!!!!!!
Sv: Är Foppa Överskattad?
Jaha. Foppa har varit blek i höst, och ändå leder han följande ligor i ES:
Poängligan:
10-21-31
Assistligan:
21
Tekningsligan:
61,58%
Poängligan:
10-21-31
Assistligan:
21
Tekningsligan:
61,58%
Sv: Är Foppa Överskattad?
Kanske inte helt rätt tråd men tillräckligt nära.
Foppa kommer 1:a på TV4sportens kanonlista "bara" för att "Hockeykungen" imorrn tar bort gipset och åker lite skridskor.
Sv: Är Foppa Överskattad?
Salle: Har hört att han ska börja i DIF, där kan ingen konkurera med honom!
« Föregående · 467310
Just nu anser 37% av de som röstar att han skulle vara det. personligen anser jag att han inte kanske är överskattad men att det pratas om honom ibland som om det inte fanns någon annan i Modo!!