Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Kanske inte sångare, men defintivt som gitarrist. Framförallt med tanke på att du bara behöver repa in ett riff, så kan du spela alla låtar sen.
Poffa:
Nej, men som är kvar i slutspelet, så tänkte jag...
Sorry!
Gidde: Menar du att det bara finns Ex-Modoiter i Canucks och Lightning?
Enström i Atlanta? Alexander Steen i St Louis? Zucca i Rangers? Påhlsson i Columbus?
MorganaLefaey:
Lex Olle: Man kan inte gilla att se ett lag spela bra hockey om det inte finns några spelare från det egna favoritlaget i ES med där.
Därför faller Washington bort, ja faktiskt alla andra lag utom Tampa va?
Det är bara Olle som tjurar.
Han hatar MoDo - cha-la la-la la!
En grymt bra match med två riktigt bra målvakter. Tycker ärligt synd om Corey Crawford, killen gör sitt livs match men de vinner inte ändå. Trippelräddningen i tredje perioden är inte sann. Kommentatorerna på ESPN hissade honom till skyarna, helt välförtjänt.
Sedinarna är okej, men inte mer. I den här matchen var det istället Kassler-Kesler och Buwwoows som var bästa forwards i Canucks. Det är också roligt att se hur enormt duktig Alex Edler är. Han spelar uppoffrande, fysiskt och smart. Han har ett riktigt tungt skott, träffar ofta mål och kan spelfördela. Kan mycket väl bli en av ligans fem bästa backar, om han inte redan är det.
Stämningen höll ungefär samma klass som i en viss sjunde-match i slutspelet i ES, 2007.
Sjukaste målvaktsspelet i modern tid av Crawford, helt magiskt.
Twins on fire inte on fire längre?
Någon släcker brasan på grund av eldningsförbud lagom till sista april.
Jag påstod inte att Olle är smart :-)