Direktkval till SHL 2015/2016
Jo men väntar till Lotteri nämnden sagt sitt, har inte samma förtroende till dom som Helber har.
Snipan:
Skott mellan benen på Alsenfelt går in oftare än vad man kan förvänta sig.
Det har inte vart en kul säsong för er.
Har lidit med er supportrar, inte med laget dock: )
Stort grattis!!
Ni var 2 nummer för stora, Hästen hade för stor respekt och var inte ens nära.
Får räcka med KHK och EN skräll, klarar Leksand att ta sig samman? Osäkert, med alla skador.
Själv kände jag mig lugnare än vad man borde under en kvalserie. Skönt, enormt avgörande att vi klarade av det trots allt. Följer Leksand med oss?
Däremot så kan jag med glädje berätta att jag i.o.m .det här inlägget gjort lika många som Metal Guru.
Nä men allvarligt, grattis! Glad att ha er kvar.
Att dom åker på too many players direkt sen är ju rätt klantigt faktiskt. :-P
2-2 efter 2 perioder.
FRÖ - MODO (2-2)
är rapp på rören.Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Haha, jag satt och gapade hela perioden över hur man kan vara så klappkass som Torp är. VARJE gång han är inne på isen händer det något. Han tappar puckar när han är oattackerad, han tappar puckar när han leker Paul Coffey, han passar fel, han slår icing, han tar dumma utvisningar. Jag tror aldrig jag har sett en back på SHL-nivå göra så många misstag i match efter match. Och nu möter vi VITA HÄSTEN.
Han måste bort.
NuMo:
Om inte Önerud blir kvar så lämnar han oss med värdighet iaf, om han redan är klar för HV så ska han en stor eloge för sättet han offrar sig på, kämpar och ger allt för laget han är på väg att lämna.
Emil kommer vi att få nytta av. Bra Svarten!
3-1
Hoppas Önerud blir kvar. Kämpa Svarten!
ja vad ska man säga om dessa clowner till domare? Donald blir särbehandlad så fort han står framför kassen och sedan incidenten med torp.
aja, inget man kan göra åt nu. Bara att gå in och ösa nu.
Redigerad kommentar
Domarna började bra, nu har dom skämt ut sig. Hur kan Vita Hästen spelaren klara sig när han kör upp klubban i pungen på Torp och sedan åker på en smäll.
Fan hästen spelaren skulle ut, och torp få en tumme upp av domaren eftersom han markerar att det inte är ok att attackera klockspelet.
tjern:
Vem var jubelidioten som valde att passa hem när läget var helt under kontroll?
Gunnar Soderholtz:
Han platsar i laget rent spelmässigt, måste vara något annat som hänt som gör att han gjort sig omöjlig, antingen hos ledningen eller hos perra och tränarna.
Fest under pågående kval?
Nu ska jag se Leksand:)