Poffa: Det är alltid fel på domarna. Alltid!
DOMARNA
615159 · Nästa » Till forumet
Sv: DOMARNA
mike66: Tja, de är ju tvungna att spela inom en inhägnad dit man bara släpper in någonstans mellan 3-5 personer från samma gäng vid samma tillfälle.
Men man kanske inte ska förvänta sig något storspel av ett lag där majoriteten sitter och deppar och hänger med huvudet i båset.
Jäklar, så då fick jag inte leda den "tävlingen" heller. Rinksite får jag ju aldrig någon email-notifiering ifrån när det är dags att tippa en ny omgång så där har jag lyckats bomma ett par omgångar.
Men man kanske inte ska förvänta sig något storspel av ett lag där majoriteten sitter och deppar och hänger med huvudet i båset.
Jäklar, så då fick jag inte leda den "tävlingen" heller. Rinksite får jag ju aldrig någon email-notifiering ifrån när det är dags att tippa en ny omgång så där har jag lyckats bomma ett par omgångar.
DOMARNA
Är det nån som skulle kuna ta på sig att starta en namn insamling mot dom där ryska/tyska/finska.mm uttbytes domarna
för om vi ska ha såna som sjatsjev eller vad den där lön fetta rysen hetter kan vi lika gärna låta knutby pastorn döma
för om vi ska ha såna som sjatsjev eller vad den där lön fetta rysen hetter kan vi lika gärna låta knutby pastorn döma