Färjestads BK - MODO Hockey 2010-10-02
Tycker man gör en riktigt bra bortamatch så här långt.
Tycker det är helt rätt att Challe visar att det inte spelar någon roll vad man heter och hit
många matcher man har spelat.
Dags att modo tar tag i detta nu!
...smurf.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Får se matchen en 20 min till sen ska kärringen dra med mig på spelkväll =/
Min är: Modo spelar som ett fotbollslag i ledningen med 10 min kvar, släng iväg alla puckar, rensa, bara iväg med trissan, finns inget ordnat spel what so ever.
Enda ljuset är rosen, hedman, tolle
Tittade på timrås match, uj uj så mycke griller dom åker, speciellt dom som inte har puck, dom åker som tusan och skaffar sig lägen och hade oftast högre fart än motståndarna i situationerna som dom ofta vann, modi dumpar puck å byter... jävla spel
KOM IGEN NU MODO!!!!
Nu är vi väl i rätt tråd.
Jag skulle nog prova att spela med:
Skröder - Sundström - Dimikratos
Madsen - Ritchie - Danielsson
Blomqvist - Rosén - Hedman
Häggström - Svartvadet - Forsberg
Redigerad kommentar
Referees: Bergman, David
Sjöberg, Patrik
Linesmen: Adamsson, Ola
Takula, Leo
Får hoppas att Dimi tar lite mer ansvar nu och leder kedjan.
Nu vaskas det om...
| 17. MADSEN, Morten | 93. RITCHIE, Byron | 26. FORSBERG, Kristian | |||||||||
| 4th Line | 49. TRYGG, Mathias | 47. BONSAKSEN, Alexander | |||||||||
| | |||||||||||
| 13. DIMITRAKOS, Niko | 87. ROSÉN, Robert | 25. HEDMAN, Anton | |||||||||
| 3rd Line | 12. JOSEFSSON, Daniel | 55. TOLLEFSEN, Ole kristian | |||||||||
| | |||||||||||
| 10. SKRÖDER, Per-åge | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 44. DANIELSSON, Nicklas | |||||||||
| 2nd Line | 18. HÅLLBERG, Per | 3. TIMANDER, Mattias | |||||||||
| | |||||||||||
| 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | 39. SVARTVADET, Per | 28. BLOMQVIST, Jacob | |||||||||
| 1st Line | 2. WESTIN, Jens | 8. COOK, Charlie | |||||||||
| | |||||||||||
| Goalkeepers | 32. TARKKI, Tuomas | ||||||||||
| 30. DAHLBERG, Nicklas | |||||||||||
Värmer upp inför matchen med ett besök i lyan då Örnsköldsvik Hockey tar emot AIK Härnösand.
Poffa:
Det enda positiva var väl att Roger Rosén äntligen verkar flyttat i alla fall, men stavfelen är ju pinsamma....
Nikki Nine: Hasse Jonssons magåkomma är en tragikomisk historia, egentligen. Hasse har fått order om att börja äta mer fet mat, då hans näringsintag tidigare bestått av väldigt mager mat. Kroppen har nu haft stora problem med omställningen och magen är totalt i kaos.
En bisak, hur många stavfel, glömda ord och taskiga meningsbyggnader kan man få in i ett pressutskick? Jag menar:
- "...matchtränning..."
- "Visst var det, säger också coach Berglund. Men det går inte att klandra domaren här. Han kan omöjligt det."
"- Jag ser inte förluster efter straffar som en förlust"
Challe Berglund