+ 8
Ämnet är raderat
Fel i huvudet?
« Föregående · 2047920 Till forumet
Sv: Fel i huvudet?
Kryset: Ja presterat bättre i en sämre liga! Nog den dummaste kommentaren jag skådat!
+ 1
Sv: Fel i huvudet?
Patrik Östlund: Aja grattis till den ovärda SHL platsen iallafall. Hade detta varit helt ombytta roller hade du inte reagerat som du gör just nu.
+ 1
« Föregående · 2047920
peace.