Frisco: Tvekar på att Timrå kom på varenda ramsa. Skulle tro att många av ramsorna kommer nere från Italien...
Fiasko publik
440768 · Nästa » Till forumet
Sv: Fiasko publik
Per HApps:
Själv känner jag mig säker på att rts tror på det han säger. = Lika naiv och oerfaren som han verkar. (Det blev renhårigare formulerat.)
Själv känner jag mig säker på att rts tror på det han säger. = Lika naiv och oerfaren som han verkar. (Det blev renhårigare formulerat.)
Sv: Fiasko publik
RTS: Att stjäla en italiensk ramsa av Bajen, vad har det med Timrå att göra? Jag bara frågar.
Kom ner på jorden.
Grattis till segern.
Kom ner på jorden.
Grattis till segern.
Sv: Fiasko publik
RTS:
1. nej vi skäms inte.
2. egna ramsor har vi massor
3. och borde ni inte vara stolta om ni gjort en så bra ramsa så att andra snor den?
försök att inte gnälla på oss.
grattis själv.
1. nej vi skäms inte.
2. egna ramsor har vi massor
3. och borde ni inte vara stolta om ni gjort en så bra ramsa så att andra snor den?
försök att inte gnälla på oss.
grattis själv.
Fiasko publik
MoDo publikens signum.
1. Bua åt allt, Gnälla på allt.
2. Hata. Hata Malmö, Hata Göteborg"Den var nog värst"
3.Ramsor. Ni har förmodligen bara en ramsa, Öka-kämpa. Kan ni sluta ta efter Timrås ramsor. Hörde igår Ale ale Forza MoDo. En fråga: skäms ni inte att Apa efter hela tiden.
Försök hitta er själva.
Grattis till segern
1. Bua åt allt, Gnälla på allt.
2. Hata. Hata Malmö, Hata Göteborg"Den var nog värst"
3.Ramsor. Ni har förmodligen bara en ramsa, Öka-kämpa. Kan ni sluta ta efter Timrås ramsor. Hörde igår Ale ale Forza MoDo. En fråga: skäms ni inte att Apa efter hela tiden.
Försök hitta er själva.
Grattis till segern