Försäsongsmatcher
« Föregående · 2558241 Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
Tarasov: Uppställning, ingen woods, Norén eller brickan m.m.
Lassi Lehtinen
Rubins - Rundblad,
Bernhardt - Näsén,
Wahlberg - Berg.
Ranta - Ruhoomaa - Bach,
Aagaard - Big Dick - OP,
Södergran - Big Sam - Walli,
SEBBE - AP - EJK.
Lassi Lehtinen
Rubins - Rundblad,
Bernhardt - Näsén,
Wahlberg - Berg.
Ranta - Ruhoomaa - Bach,
Aagaard - Big Dick - OP,
Södergran - Big Sam - Walli,
SEBBE - AP - EJK.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Hoppas kvaliteten är bättre på sändningen ikväll på tv4. Har kollat några försäsongsmatcher från tv4 och kvaliteten har varit i samma klass som en svtsändning från 70talet.
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Inte bara en dimma. Var svårt att se pucken och numren på spelarna. Men så har det varit på alla sändningar jag har kollat. Däremot på sportexpressen har det varit bra.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: ska ge Linköping lite cred, det är sällan. Deras dräkter och märke på bröstet var SNYGGT, kändes lite College fr USA, på ett bra sätt.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
dempa: ser ut som de tagit inspiration från Rochester Americans. Deras matchställ liknar lhcs försäsongströjor. :)
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Bigenough: Samma här, riktigt dålig bildkvalitet! Såg på Malmö - Linköping härom kvällen, lika dåligt då! Dom kan väl inte gå in i säsongen med såhär usel kvalitet, paketet kostar ändå 549:-?!
Ytterligare en fråga: Varför har båda våra målvakter svarta byxor? Ser för jävligt ut!
Ytterligare en fråga: Varför har båda våra målvakter svarta byxor? Ser för jävligt ut!
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: Ser rätt samspelta ut, hoppas vi kan ta ett gäng lätta pinnar i början av säsongen.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Sigge: Vet inte om det är så oroväckande, sen så möter vi ett lag som har Lindberg och Lindholm som tekare. Vi tekade inte så bra i HA heller.
Sv: Försäsongsmatcher
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
modomille: Tycker ni står upp bra i första. Mycket fysik och er nya finne, Ranta ser ut att besitta kvalitéer!
Där kom 1-0 också!
Där kom 1-0 också!
+ 8
Sv: Försäsongsmatcher
Tigerhjärta: Träningsmatch visst men tycker vi ser samspelta ut, är ändå Sveriges näst bästa lag vi möter!
Sv: Försäsongsmatcher
Keriksson: Har Bernie börjat stava sitt namn annorlunda sen ifjol eller har man stavat fel på tröjan?😬
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Greenwolper: Får hålla med om att Ranta ser ut att bli en riktig flip i SHL
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Keriksson: Känns skit med för bra försäsonger. Guldet -07 vann vi väl typ bara en försäsongsmatch och var väl inte mycket bättre förra säsongen. Tur det är mycket hockey kvar i den här matchen. Håller tummarna… för Skellefteå ;)
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Att Skellefteå inte har någon spets är bara svammel, Pudas, Lindberg, Hugg, Johnson, Lindholm. Sen behöver dom såklart någon ytter till men dom har spets.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
TickledDonkey: Ja självklart ska man inte dra några växlar alls över denna match, förstår var du menar, vill inte att vi vinner allt på försäsongen då tror nog spelarna att man är bättre än man är.
Sv: Försäsongsmatcher
Nucky: Känns som att det måste vara något sorts internskämt. Har sett Wigneault och Dickinsson också bland annat.
+ 5
Sv: Försäsongsmatcher
bengt88: Även om det är total bonnröta att få fram den passningen igenom två spelare, så är ju bara visionen att slå den magisk!
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Nucky: Hur stavar han nu då, Berni?
Skämt åsido, kan båda våra målvakter ha svarta byxor, så kan nog något namn vara felstavat också! Eller så var det felstavat tidigare?!
Skämt åsido, kan båda våra målvakter ha svarta byxor, så kan nog något namn vara felstavat också! Eller så var det felstavat tidigare?!
Sv: Försäsongsmatcher
+ 1
« Föregående · 2558241