Modo-Målet: Inte har det väl blivit så fantastiskt mycket bättre? Jag ser bara matcher live men nog har det varit fortsatt läge för magsår i de flesta men det kanske bara är jag?
Costanza: håller dig vid det där. Vänder vi inte så får du ta dig ett helrör (det är för att va snäll) och en modohalsduk o ta dig till renmarkstorget och där sjunga att löven är bäst.
Modo-Målet: Ja, de där kan vi aldrig släppa upp i någon slags elithockey. Krävs några säsonger i hockeyettan innan de är mogna för allsvenskan med det här spelet tyvärr.
Willow: Kellehers insats på första är magisk. Han ser Sveningsson komma, låser honom lite lätt med klubban men släpper honom helt sen. Vad tänkte han skulle ske?
Costanza: Första gången sen Sundsvall brann jag ser en Modotränare så förbannad.Annars brukar minen vara som en tjurig femåring som inte fått lördagsgodis
Costanza: Galen markering. Swetlikoff går bort sig helt och tar samma som Hallin helt onödigt. Kelleher som verkade markera Svenningsson, men väjer undan.
Bad_Brett: Lite ovanligt att vi gick på tre högerforwards med Kelleher, Olofsson och tror det var Olsson istället för att som man brukar gå med tre centrar.
k1m: Fungerar inte så bra då med kravställningen då Tesla för andra året på taken tappat i försäljning och dessutom förlorat mycket i marknadsandelar gällande elbilar. Det räcker inte med kravställan.
För övrigt köpte han in sig. Han grundade inte Tesla.