henkeiskogen: Det här är bland de sämsta jag sett. Kanske reagerar lite känslomässigt men fan vad dåligt. Inte arg på något vis mest apatisk, men det är kanske det Modos modell går ut på. Apati till folket!
NuMo: Hur är det möjligt att man spelar sig ur varje skottläge, passar ner i hörnen och backarna backar sig ut mot sarg.
Spel utan puck ska man inte tala om, så fort man blir av med puck så backar man konsekvent hem fastän man har guldläge att forechecka. Det är så dåligt att man tror att det är ett skämt.
ForzaMoDo1921: Det skulle ta 10-15 matcher för att se linjer i spelet enligt Karlin. Nu när det misslyckats borde han själv erkänna sina tillkortakommanden och avgå frivilligt.
Willow: Det hänger ju ihop. Skriver Strinnholm nytt kontrakt med Hinken trots att han inte fixar tränarstaben, så är det ju Strinnholms fel. Att Strinnholm sedan rekryterade Benny är inte direkt till hans fördel...
ForzaMoDo1921: Ja, även om det är spelarna som underpresterar och inte gör vad de ska så måste en förändring ske. Ny boss i båset. Frågan är vad som ens finns...
Vilket JÄVLA felbygge detta är!! Sandlåda med Hinken och spade lägger pengarna heeelt jävla fel varje år. Hittar inga guld korn längre. Knappt ens sandkorn
Vinst eller ej idag så måste Karlin ryka, Troja är ett lag vi ska vinna utan problem emot, men spelar som om vi hade enbart juniorer i laget. Totalt odugliga speciellt försvarsspelet
Bad_Brett: Ehh? För mig är det fullständigt solklart att det nu är Hinkens problem och förbannade skyldighet att agera gällande tränarsituationen. Att sparka honom nu är meningslöst, men ser man att han är fullständigt oförmögen att skeppa minst Sundell bör han inte få förlängt.
Ordföranden har sällan ens en röst och Strinnholm har ingen sportslig kompetens. Ska man agera bör man kräva sportslig kompetens i styrelsen för att kompensera att Grundberg klev av
Att rösta bort Strinnholm har säkert samma effekt som att protestera genom att sätta upp en banderoll eller att tända en bengal.
Gavelo: Det är enormt svårt att diskutera denna match utan att diskutera tränarteamet. Kommentaren blir väl att vad vi än försöker göra inte är speciellt effektivt i denna match.
ForzaMoDo1921: Slökollat lite. Sällar mig till skaran som tycker det är dags att hitta ny tränare. Detta håller inte. Detta lag ska dominera mot ett div 1 lag som precis sparkat tränaren, ändå så är Troja bättre på allt.
Jisses vilken misslyckad säsong. Jag hade tålamod i 15 omgångar, det var oroväckande att ingen tydlig förbättring sågs under tiden, men nu 10 omgångar senare ser det värre ut än någonsin och vi klarar inte ens av att städa av Troja.
Inga invektiv från min sida. Tack Karlin för ett par bra säsonger men det är dags att kliva av när det inte blir någon bättring med detta spelarmaterial.
Målet är omöjligt att försvara sig emot om man struntar i mittfältsspelet. Det där anfallet skulle ha bromsats upp i mittzonen så hade chansen aldrig dykt upp. Det är inte ett backproblem per se. Det är totalförsvaret. Om en forward tappar puck, anfall så går det inte att ha så dålig förberedelser för det.