Randy Marsh: Berglund som inte gjort ett enda mål på en hel säsong, som statistiskt är Modos sämsta back och faktiskt även hela Modos sämsta spelare sett till den underliggande statistiken, ÄNDÅ är han helt given i Modos PP, hur kommer det sig?
Paninaro: Vet inte om jag sett Modo såhär lama och fantasilösa. Undrar om de verkligen har tränat och tittat på videoklipp på hur motståndarna spelar osv. Är de sjuka? Va fan händer? Absolut ingenting. Ingen vågar något. Man håller i pucken alldeles för länge. Fy satan vad arg jag hade varit om jag va i Fredriks kläder
Framnäs: Jag har alltid stått bakom OP och Ohlsson trots alla sina brister. Jag vet vad som bygger ett lag på riktigt och då kan man inte bara skeppa iväg såna trotjänare. De har vart bäst idag hittills
Gavelo: Vi har nästan haft en vecka på oss att träna och ladda inför den här matchen.. hur i HVete kan det ser ut så här ? Passningsspelet, tempot ? Grabbarna fokuserar istället på kvällsmyzet
Gavelo: Sen är ju inte backarna några offensiva stjärnor heller. Östersund gör back-back skott mål. Har vi ens gjort ett sånt mål på hela säsongen? Testa hänga upp Bernhards tröja i taket och se om han lockas tillbaks hit
Gavelo: Spelarna vill att denna säsongen ska ta slut snabbt helt enkelt. Varför rör de inte om i grytan lite och testar andra formationer? Spela OP med Topping och Hermansson. Ohlsson med Olofsson osv. Jag är rätt trött på att ha en renodlad 4:e kedja som bara spelar bp när de uppenbarligen har mer kvalitet än de sk målgörarna i de högre skikten. Tycker återigen att OP och Ohlsson är de som skapar mest.