Aik - Modo 2021-02-17
« Föregående · 2151104 · Nästa » Till forumet
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
modomille: Det där var en tripping dock. Domarna har märkligt nog släppt båda trippingarna som AIK gjort.
Tycker Persson kan få pris för första modospelare som skjuter en puck mot AIK målis efter ca 10 min
jonsson: Tror vi är inne i en process och i kväll ska tränas boxplay.
En man man mindre hela förstaperren.
Bra jobb dock
En man man mindre hela förstaperren.
Bra jobb dock
+ 1
Tarasov: Framförallt med tanke på hans klubba var fasthållen i 10 sekunder först...
+ 2
{5647}:
Jaha det ska bli en sådan match där man tar för allt i början för att sedan släppa allt. Det är ju fan ingen som har koll på nivån längre, hockey är ju den nya innebandyn.
Jaha det ska bli en sådan match där man tar för allt i början för att sedan släppa allt. Det är ju fan ingen som har koll på nivån längre, hockey är ju den nya innebandyn.
+ 1
jonsson: Bättre boxplay förutom när Sylle spelar. Han faller för djupt fortfarande.
Bad_Brett: vad händer? Har räknat till tre solklara situationer där AIK ska åka ut.
Gavelo:
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
+ 4
Rytter: bara för modospelarna att släppa klubban.
Tydligen ger det utvisning då man tydligen får hålla i dem hur löst som helst
Tydligen ger det utvisning då man tydligen får hålla i dem hur löst som helst
+ 2
Rytter: En flaska menar du, annars finns risk att den hinner bli dålig
+ 1
S-vikaren: Jag brukar aldrig gnälla på domarna, men detta är faktiskt helt bedrövligt!
+ 5
{5647}:
Börjar bra, två rätt tveksamma men trippingen på Öhman släpper man. Sjukt som vanligt, men Wessner dömer så vad kan man förvänta sig.
Börjar bra, två rätt tveksamma men trippingen på Öhman släpper man. Sjukt som vanligt, men Wessner dömer så vad kan man förvänta sig.
+ 4
jonsson: Varför fan. Han håller ju fast klubban under lång tid, men så åker Ytterell.
+ 3
Saleva: Helt rätt av Harald, hockey Sverige skrattar åt Glader eller va det toker
+ 2
Sven Tuta:
Man vet att man är uppgiven då man räknar med 0p och varje poäng vi tar kommer firas med en whiskey.
Man vet att man är uppgiven då man räknar med 0p och varje poäng vi tar kommer firas med en whiskey.
+ 3
Robin Ztorken L: Hur sugen är han att spela i Modo nästa år med detta förtroende
Majbrasan: Ja den misshandeln ska man tydligen fortsätta med, mycket märkligt???
Synd om Rockwood och lite kontinuitet där i första hade väl inte skadat?
Synd om Rockwood och lite kontinuitet där i första hade väl inte skadat?
Saleva: När Harald och Wennerholm dödar oss så finns det hopp. Vi ska aldrig ge upp.
+ 1
Saleva: Han tycks bortse från att Modo skulle kunna hamna i negativt kval och verkar utgå ifrån att vi spelar Allsvenskan nästa år. Lite konstigt resonerande om du frågar mig.
+ 5
« Föregående · 2151104 · Nästa »