Aik - Modo 2021-02-17
« Föregående · 2151129 · Nästa » Till forumet
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Om man sparkar pucken på sin andra skridsko som styr in pucken, säger regelboken att det skall dömas bort då?
Dundee: Tveksam. tycker inte det är en tydlig spark i alla fall. blir väl lotto.
+ 1
Padrone78:
Wessner var det som gav VIK mål när dom tryckte på benskyddet på peters, då lät det att man inte störde målvaken tillräckligt, här vinklar han in den så det ska vara mål.
Ändrar mig nu när jag ser reprisen, det ska tas bort han bromsar inte in den som jag trodde.
Wessner var det som gav VIK mål när dom tryckte på benskyddet på peters, då lät det att man inte störde målvaken tillräckligt, här vinklar han in den så det ska vara mål.
Ändrar mig nu när jag ser reprisen, det ska tas bort han bromsar inte in den som jag trodde.
modomille: Haha andra skottet på mål så gör vi mål men det kommer nog dömas bort för spark.
+ 1
Dundee: Seriöst vad är de för jävla klantarsel till domare idag? AIK spelare ramlar av den minsta av knuffar. Skandal.
+ 1
Gavelo: Man kan väl inte beskylla Wessner för att vara smart på något sätt. Så inget är väl förvånande...
+ 4
Steken84: var det tripping?, då förstår jag varför AIKaren ramlade så lätt
Steken84: Haha det är helt otroligt 4 utvisningar knappt spelat 10 min av matchen.
Hahaha
4:e utvisningen.
Man kan ju inte beskylla Wessner för att spelsmart i sina bedömningar iaf.
4:e utvisningen.
Man kan ju inte beskylla Wessner för att spelsmart i sina bedömningar iaf.
+ 1
modomille: Det där var en tripping dock. Domarna har märkligt nog släppt båda trippingarna som AIK gjort.
Tycker Persson kan få pris för första modospelare som skjuter en puck mot AIK målis efter ca 10 min
jonsson: Tror vi är inne i en process och i kväll ska tränas boxplay.
En man man mindre hela förstaperren.
Bra jobb dock
En man man mindre hela förstaperren.
Bra jobb dock
+ 1
Tarasov: Framförallt med tanke på hans klubba var fasthållen i 10 sekunder först...
+ 2
{5647}:
Jaha det ska bli en sådan match där man tar för allt i början för att sedan släppa allt. Det är ju fan ingen som har koll på nivån längre, hockey är ju den nya innebandyn.
Jaha det ska bli en sådan match där man tar för allt i början för att sedan släppa allt. Det är ju fan ingen som har koll på nivån längre, hockey är ju den nya innebandyn.
+ 1
jonsson: Bättre boxplay förutom när Sylle spelar. Han faller för djupt fortfarande.
Bad_Brett: vad händer? Har räknat till tre solklara situationer där AIK ska åka ut.
Gavelo:
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
+ 4
Rytter: bara för modospelarna att släppa klubban.
Tydligen ger det utvisning då man tydligen får hålla i dem hur löst som helst
Tydligen ger det utvisning då man tydligen får hålla i dem hur löst som helst
+ 2
« Föregående · 2151129 · Nästa »