För fan, startade sändningen och första jag hör är Svartvadet.... Nu är kvällen förstörd och vet ärligt talat inte om jag kan se matchen med ljud på...
Bad_Brett: Du vet att jag hatar Israel. Jerry S är tyvärr Zionist in i benmärgen. Jag tar det lugnt och hoppas att Hinken tömmer Plånkan. Vi kan ju alla gilla varann här ändå. Jag är ett bevis på det.
Costanza: Din kompis Jerry blev tillsammans med en 17-åring när han själv var 39. Jag förutsätter att de som beställde öl i baren var 18+, så det är fritt fram att bjuda med dem till Karlstad.
JoJo2613: Skönt att höra! Blir alltid imponerad, men ser man det antalet som flyttat från Ångermanland till 08 genom åren så är man inte förvånad. MoDo är störst!
Vikingmodo : Får Janne G möta en röd vägg på bortastå eller kan det ha svalnat? MoDo 08 brukar vara lojala och crazy dock.. Willow och Bad Brett kanske bidrar där ikväll igen.
Costanza: Tänk att jag en dag skulle välja curling före hockey. Men Modos genomsnittliga prestation ursäktar mig att med gott samvete missa första perioden
AIK Ridå