Nässen är en bra värvning, stabil och väldigt rörlig och vårdar pucken bra. Känns stabil trots att han är ung, mer av en tvåvägsback än ren offensivback.
Går vi inte upp hoppas jag man försöker få honom i truppen till nästa år.
Dundee: Jag kan bara konstatera att det har mkt färre avslut från slottet än vad vi har, om de nu är så mkt bättre varför kommer de inte till kvalitativa avslut?
Konstigt det där med Kangas, både en krönikör i expressen samt vår brynäsvän här har ju förklarat att han har problem med tempot och tekniken.
Jag funderar vilka matcher dom sett, en sak är säker jag skulle aldrig anlita dom för scout rapporter om jag var sportchef.
Kul att han får en poäng, det är han värd. Tycker han är den mest kreativa och irrationella spelaren vi har framåt. JJ/Karla/Tamby bygger ju mycket runt deras storlek och styrka och individuella skicklighet i passningar och spelförståelse. Men undra om inte Kangas är snäppet vassare på att vrida och vända bort och göra det oväntade.
En riktig artist som är värd att kolla på, hoppas bara han får mer speltid.
Tarasov: Nja håller ej med dig i att 2-0 är i underkant kunde lika gärna stått 2-2 i denna match pga vårat ständiga återkommande slarv. Jag är inte alls lika säker som dig att vi reder ut detta om inte spelet höjs av oss.
Dundee: Nja, skulle snarare säga att 2-0 är i underkant, de får jobba hårdare för sina lägen, kommer till avslut längre ifrån målet. Känns som att vi är numret större, plus att vår målvakt är bättre.