{8384}: sebbe tillbaka idag, hoppas vi ställer upp såhär Första intakt Lindewall ejk Aagaard Mannberg MacM Ohlsson OP Tjernström Sylle Jacobsson kan hoppa in på sylles eller Oskars plats, dom två måste verkligen steppa upp.
{8384}: Underbart med match igen 🥳 enligt statistiken är Modigs bästa poänggörare i ligan på fredagar :) så hoppas den trenden fortsätter. Ang Modigs så vill jag gärna se att han steppar upp minst en nivå. Han gör sina poäng men kan försvinna en hel del i matcherna.. jaja komigen MoDo !! ❤💚❤
Werner: Tycker hela förstakedjan leder laget alltför sällan. Dom glimrar till som mot Löven, och när man ser hur bra de kan vara blir det frustrerande hur sällan det faktiskt händer. Vet att det var väldigt bra utdelning den matchen men ändock.
Tarasov: Ifjol vann dom alla 4a mot oss, en i ot. 11 av 12 pinnar huua. Men iår är det så som så många förr, nytt lag och nya tränare 🤪 dags att bryta trenden mao
Ais har tio raka torsk, snart lika kassa som tallarna 😁
{8384}: Riktigt bra inledning och vilket spel av förstakedjan, hur kan woods missa öppen kasse. Sedan får Almtuna en kontring och vips 0-1, känner vi igen detta?
puffe: Läser ibland rubriker hos kvällstidningarna. Står inget om hur tjejer ska bete sig när snygga MoDoiter vill bjuda på te och visa vilken gigantklubb MoDo är.
Gavelo: kör alltid tablån i appen jag Där finns alltid matchen för mig😊 streamar iof alltid jag. Kung att du hitta! Nu jäklar skulle det sitta fint med ett mål och lite energi. Ja inte mycket till spel övt i första
Gavelo: Tycker vår 'första-femma ' blir ganska osynlig alltför ofta. Men om Tex har vaknat så bör vi väl ändå ha en möjlighet att vända detta. Lite mer krigande bara.
puffe: Tyvärr tycker jag många känns lite ur form, McMaster, modigs, Aagard förväntar jag mig mycket mer utav. Som sagt, vi avslutade perioden bra så hoppas vi kan fortsätta så.