Lumber Jack: Fast de måste tydligen vara väldigt rädda för att synas i bild. Säkert "sjukskrivna" hela bunten eftersom den enda tvåpinnars de hade med sig hade det fina budskapet "inga kameror".
Frisco: I läget man vill bli sopad av banan så lär ju inte motståndaren sopa. Och sopar man själv så känns det lite fel att säga att man blir sopad av banan.
"Nu ropas det sopa i Swedbank även de kvällar Snellman spelar borta"
shinzawai: Ja där ser man, hade stenhårt trott på en seger igår men man får gå omkring och vara sur allt som oftast nu ;) Något jag verkligen stör mig på e att harri jämnt pratar så possitivt om förlustmatcherna?! vist ska han se de possitiva men han verkar inte ta så hårt på att modo spelade uselt heller.
shinzawai:Skulle tro att om de inte hade så många förluster redan de senaste matcherna så skulle man ha tyckt att den här matchen var ganska ok. Men nu känns det som man lite gav bort segern.
Berka: Usel första av Modo, bra andra av Modo, suverän tredje av båda. Modo förtjänade att vinna men det var inget rån. Spelmässigt jämnt, Modo hade i min mening ett antal fler riktiga målchanser.
Frisco: Men, du... finns det verkligen något belägg för att den där bocken härstammar från Övik. Nä, vi satsar istället på den puckelryggiga noshörningen, vars sista kända boplats var på Framnäsudden.
Du får trösta dig med att läsa denna artikel, då jag vet att du är svag för en del ryska...
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article3935810.ab