Gillar den här nya bannern med en svartvit bild från den gamla goda tiden med hejaklacksledare och de klassiska Unozon-skyltarna vid sidan av rinken. Kan man få en länk till den i full storlek? :)
Frisco: Jag tror det är smygreklam för Angry Birds, eller möjligen att bannern hamnat fel och egentligen ska visa en vansinnig brynässupporter som bankar in vett i Gr(e)is(s)en
Det intressanta med Ward är att hans aggresivitet idag var när han hade blomman och andra 80kilos killar hos sig, men när tolle och Timmy kom, då var det lugna gatan och konståkning.
Nej, det är den 27:e Mars - att det skulle vara den 21:a är en felaktig uppgift som spridit sig från engelska wikipedia-sidan till MoDos Facebook-grupp.
Salle: Om Modo sprider ut ett vagt rykte om att man kommer att ha en surströmming i sitt klubbemblem nästa år, så kommer vi garanterat att se Surströmming på tiks nästa år.
73Sjöbba: Bannern är inget annat än en hyllning till Johan Ejeborg. För jag gillar varken surströmming, Pamela Anderson eller så lite åskådare som 5555st.
hellge: Utan att säga nånting bra om innehållet så håller jag med om burkarna. Och guldfärgen på Oskars-locket känns lite felvisande, men det är väl det närmaste kennelkubben kommer den ädla metallen. :-)