Frisco: Bannern. Det är ju en Husqvarna-Vetterstadsåg. En 444:a kanske. Eller snarare, troligen inte. I alla fall. En sådan har man ju kört dagligen i tolv års tid, så den drömmer man ju om ibland.
Poffa: aha ok:-) jo, jag vet att Leif har gjort en kriminell handling, fast frågan är, blev leif dömd för det han gjorde? (annars tycker jag inte killen i mitten är speciellt lik strumpan, fast vissa likheter finns ju)
westerlind: Jag tycker ditt inlägg verkar vara ett perfekt exempel på vad som händer när man eldar blyertspennor i ett rum med otillräcklig ventilation.
Paddan: Hmm, jag framkastar ändå tanken att ditt utkast om kast-väsendet riskerar att omkastas till något förkastligt och kastas bort som skräplitteratur. En intressant iakttagelse är att litter är skräp i England.
westerlind: Tja, jag förväntar mig ett laddat, nästan högexplosivt innehåll, med en lång och synnerligen strålande effekt på omgivningen så det kanske vore värt att göra ett försök.
berghult: Äntligen sa du ett sanningens ord, Övik är och kommer alltid förbli ett andrahandsalternativ. Vi som älskar hockey samlas i Gavlerinken. Hederliga jordbrukare och samhällparasiterande ordbrukare samlas i Ångermanland.
westerlind: Fosterlandförrädare? Så länge som Republiken Jamtland inte existerar så. Däremot, all credit till dig som en trogen skribent i HS, samt att du tål stockholmsmiljön. Har provat själv men aldrig kommit sams med stan och återvänt hem. Mitt 2:a alternativ är och förblir Ö-vik.
berghult: Du din förb-nnade fosterlandsförrädare, som du mycket väl vet har jag länge försvarat färgerna för Frösön och ibland tattarna från Östersund. Naturligtvis medräknar jag inte mina genomtänkta och analyserande inlägg bland tramset och skvalet som ångermanlänningarna tippar ur sig i parti och minut.
Ett ljus i mörkret är Björn VII, Nalle Sjuh, Agent Orange eller de andra täckidentiterter han döljer sig bakom. Där har vi en sann entusiast som har två cyklop och sålunda har ett helt annat perpektiv än medelsnittsmodoiten.
I hemlighet dyrkar jag även stollen NuMos bisarra inlägg, men det kommer jag aldrig att erkänna.
westerlind: Utan att vara elak mot en s.k. smygmodoit kan jag bara konstatera att du själv har producerat ett ansenligt antal inlägg på egen hand..... Så låt oss anta att merparten har varit spirituella ;-)
Frisco:
Tja, jag kunde ju inte lägga förslaget här på HS så jag gick direkt till tävlingsledningen istället.