mrchong: Sorry, jag visste inte att Gävle Godtemplare fortfarande hade supporters som kunde bli stötta av ett sådant budskap. Speciellt inte på internet.
Min ursäkt erbjuds härmed till dig och dina saftpiratspolare.
TIKbiff: Förstår att du inte unnar en spelare som betytt så mycket för svensk hockey ett längre slutspel än han fick sin sista säsong där borta. Sen att han är världens bäste är det väl ingen som sagt nyligen? Att han varit en av 5 kandidater under en massa säsonger är väl inget att hymla över men tror inte någon tycker att så varit fallet de senaste säsongerna. Men har förstått att du retar dig på allt som har något med modo att göra och då måste det som nu skett med Nashville vara underbart för dig.
Godmorgon, fan vilket fint väder, såg att världens bäste? Hockeyspelare är utslagen ur stanleycup, undrar om han pallar med ett VM. Annars lugnt här? Jösses,,just idag är jag stark :-D
knaskamilla: Lance Ward då, den enda riktige grise-knoen förutom Mattias Timander, vilket spår ligger han i? Eller blev han kanske avflaggad redan på warm-upen?
73Sjöbba: Du valde ju ytterspåret. Hasse däremot, var smart nog att inse att innerspår är den kortaste vägen. Olikt Hasse att gena i kurvorna visserligen, men ändå :-)
fighter: "Inteligensen på erat skrivande verkar vara barnsligt lågt.Jag vet inte åldern på er som skriver inlägg här,men jag har 2händer och det räcker säkert att räkna på på dom fingrarna när man ska gissa åldern."
Om man nu prompt ska hacka på andras intelligens bör man åtminstone lära sig stava det bärande ordet för sin kritik. Mitt råd till dig är att istället för att spy en massa galla här, lämna in en ansökan hit:
Dream Team: Ja det skrivs en massa barnsliga inlägg i timrås bok ochså.Men det ursäktar inte saken! sen får du tycka vad du vill,och jag vad jag vill.Ytterligare kommentarer kommer inte.
fighter: Hörru, ta nu en välbehövlig time-out och se dig om i ditt eget territorium först. Nivåerna har pendalt till och från, allt eftersom matchserien har svängt till och från. Det kan mycket väl bli på den här nivån när det är så mycket känslor i omlopp.
shinzawai: Fyfaan vad det är tråkigt att läsa härinne i eran bok.Inteligensen på erat skrivande verkar vara barnsligt lågt.Jag vet inte åldern på er som skriver inlägg här,men jag har 2händer och det räcker säkert att räkna på på dom fingrarna när man ska gissa åldern.
El Maco: Uppförsbacke ? På mitten av bilden är det väl Nedförsbacke ? Är det inte tornet på Paradiskullen ? för visst heter hoppbacken det och inte hela berget ? Kom igen nu på Fredag !
Min ursäkt erbjuds härmed till dig och dina saftpiratspolare.