{8384}: Ah tråkigt, men mest för Björklöven är ju inte direkt imponerande heller. Bara att ett dåligt Modo stannar i anfallszon och löven vilar ist i egen zon haha
{5647}: Går ju inte vinna varje gång. Vi tar revansch imorgon. Och i uppehållet så behöver det gnuggas försvarsspel. Där har vi tappat mycket. Även båda målvakterna behöver ny energi. Ger MoDos första halva av serien 4 av 5 plus gentemot mina förväntningar.
Gavelo: ja riktigt dåligt modo idag... lider med alla som rest dit. Tur man inte gjorde det. Hoppas de har en annan inställning imorgon när man är där. Om det som sagt inte är uppgjort redan då får man ju hurra. Ne stänger av skiten inte värt å titta på
Confusius: Jag blir uppriktigt förbannad hur man kan vara så slarviga och mesiga i etc derby som betyder så mycket?!!! Visserligen har Löven väldig flyt och förtjänar inte 6 mål, men vi bjuder på 5 av dom och det är tungt!
Confusius: Varför hur kan dvärgarna Olsson Dahlrot få spela och valpen Styf ? Annars helt okej lag väntat dock mycket mera av Erik Karlsson tur att inte Timrå tog tillbaka han
Domarinsatsen är obefintlig. Helt djävla vansinnigt.
Egentligen ska man ringa på den där. Liss åker på målvakten och är kvar i målgården när målet görs. Ganska identiskt med det som dömdes bort helt korrekt i Lövens förra match.
Confusius: 4-2 är inget att skämmas över om man ser till målen, men på det sättet vi tillåter löven att göra dom är för svagt! Vi spelar verkligen inte som ett topplag idag, dessutom syns det att vi är sjukt tunna både framåt och bakåt.
Sen är det galet vad vi är dåliga på att få genom skotten på mål.
Rytter: vad spelar det för roll om ni slutar 1:a, 2:a eller 3:a framför eller bakom löven? Ni kommer pissa på dom i en slutspelsserie. Det finns inget psyke.
Timrå hade usel statistik mot löven i grundserien. På förhand var det ruggit att ställas inför dom. När pucken väl släpptes så psykade dom ur direkt. Precis som dom var på väg att göra säsongen innan mot Modo.
Helt rätt analys!
Det är vi som ger Röven den här matchen.
Imorgon förväntar jag mig en överkörning