65selander: Själv kommer jag tyvärr att vara djupt försjunken i försök till intellektuella diskussioner om Grupprocesser på Umeå Universitet ungefär vid den tid som supporterbussen avgår mot Gävle. Tänk så det kan bli när man beslutade sig att gå från en form av arbetslöshet till en annan.
AudibleGiraffe: Själv tycker jag att det känns spännande. Som en liten extraförmån för de som faktiskt köpt säsongsbiljett i tid. Fast iofs så tycker jag att det överhuvudtaget är spännande att elitserien snart drar igång igen. Sen att vi eventuellt måste dras med såna där låglönespelare från något utrikiskt land det är väl sånt man tvingas stå ut med antar jag.
Oäntat, om det nu stämmer. Jag nämnde i Tre Kronors gb strax före WC att jag tyckte Foppa bör vila om skadan inte är hel läkt, vilket den tydligen inte var.
AudibleGiraffe: Man blir ju lite konspiratorisk då man hör att Fotknölen åkt iväg på en utlandsresa efter World Cup. Ligger han på en schweizisk klinik och bubblar bubbelbad och förbrukar tigerbalsam eller vad?
knaskamilla: Ett sätt att få Foppa att vila den 21/9 är ju helt enkelt att kontraktet inte skrivs på förrän på tisdag eftermiddag och tyvärr så hinner han inte ner till Gävle. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag är helt klart för idén som säger att samtliga 9(eller hur många det nu blir) nya spelare avstår matchen mot Brynäs och gör comeback i MODO tröjan på hemmaplan den 23/9.
Alla ni som har tänkt se premiären på plats i Gavlerinken.Skynda er att boka plats i bussen som går från Stockholm.Den går från cityterminalen och stannar till i Uppsala.Fortfarande finns nåra platser lediga.Anmäl er till : [email protected]