Matrix: SÅ JÄVLA PINSAMT LAG. Orkar seriöst inte mer, har inte sett på maken till ett mer felcoachat lag och så jävla usla i egna zon. jag vill se stabil hockey o kunna bli glad av att modo gör mål, inte ba jaha hur många minuter håller detta?
foppamodo: ijapp. När man möter ett lag som är så dåligt måste man kunna stänga matcherna. Det sjuka är ju att vi bjuder på nästan allt genom att ha shls genom tiderna överlägset sämsta spel i egen zon.
Gusse: Vafan lägger man föspuckar ur zon för?! För en gångs skull har vi så bra tekare så vi tjänar på att göra de rejält och riskera en icing istället för att få en omställning mot oss....
Brynässupportrarna grinar verkligen högljutt från läktarna. Det lönar sig i längden.
Bara ett mål, det kan bli svårt för i egen zon är det fortfarande tafatt. Våra svepande omställningar fungerar däremot bra så får vi in ett par mål till så..
Hade på känn att detta skulle bli en målfest. Vi är mest stabila när motståndarna backar hem. När vi leder stort och motståndarna börjar chansa, då blir det vilda västern.
Peja: ingen avstängning på den tacklingen. Jag tycker att Skröder skulle ha en, men den där är fan så korrekt som man bara kan göra en tackling Dock lyckad Bulan gnälla till sig en utvisning på Modo...
henkeiskogen: Modospelaren träffade bokstavligen ingenting förutom Brynässpelarens huvud. Skulle tro att han kan räkna med minst 5 matchers avstängning.
Nu hoppas jag man tränar försvarsspel i två veckor.