Capital förlorar väl optionsrätten på Hedman omde inte ger honom ett kontrakt till nästa säsong. Frågan är om de bara behöver erbjuda honom kontrakt eller om han måste skriva på det för att han skall fortsätta vara deras. Sen kan han ju alltid skriva på ett kontrakt och bli utlånad för nog behöver han lite mer rutin grabben. Men nu i slutspelet har han ju varit kungen.
Poffa: Folk får lära sig att sätta bättre rubriker!
Hur som helst så ser jag hellre att han gör ett par säsonger där än i Timrå. Det känns lättare att få hem honom sen.
Med Timander, Jonsson, Hedin och Hållberg klara. Med Wargh på kontrakt och med en O Hedman som verkligen klivit fram i slutspelet så ser det svårt för Viklund att ta en plats även om Enström försvinner. Speciellt med V Hedman som knackar på dörren.
Deas: Mina mardrömmar handlar om Sundhs stolpträff efter 8 s av sjätte kvartsfinalen...har nog aldrig varit säkrare på ett mål, stod redan upp och jublade i högan sky när ansiktet plötsligt antog ett mer avlångt utseende än en gammal stadsministers. 1-0 där så hade historien med stor säkerhet skrivits annorlunda. Isf hade vgarken Modo eller LHC varit i final för då hade TIK slagit ut dem bägge innan. ;-)
Poffa: Jag tackar TIKbiff för sittplatsen i Timrå, det blev visserligen bara 17 sekunder på sittplatsen men de sekunderna uppskattades väldeliga. Det var nog där som mardrömmarna grundlades, förmodar jag.
Vi tackar för Warg och jag tackar för ditt lycka till. Jag förstår att det svider i ditt Timråitiska hjärta. Men du kan ju trösta dig med att du en gång i tiden fick sitta på H Höger, vid Poffa Allsmäktigs högra sida. Det om något borde ju ta hand om mardrömmarna och istället ge dig drömmar sötare än socker. :-)
Frisco: Grattis till Warg, synd för oss att han försvann, Grattis till SM-Guldet 2007-2008 sillyseason redan avgjord
Bitter? ja som fan fortfarande, ser fortfarande framför mig hur puckjäveln träffar en skridsko och 6 meter upp i luften, dimper ner vid stolproten och in. Vissa påstår att Staffan Wästberg och storpotentäten förstört barndomen, ja för mig med,,, men nu kommer mardrömmarna om detta istället.
horcoff: Om jag hette Peter Forsberg. Om jag ville vinna SM med mitt MoDo innan jag la av. Då skulle det kännas väldigt lockande att komma hem till det här laget...