Nu ska jag ägna mig åt den del av min uppfostran som du faktiskt lyckats med.
Bifogar en favorit i repris-bild. Den kan du och westerlind studera, så lär ni er kanske att skilja på vissa särdrag som jag och miiike har (det kan möjligtvis hjälpa när ni ska bedöma de tomma inläggen).
Ja, det var väl en djäkla tur det. Metoden var i vilket fall som helst oetisk. Nu när jag tänker på det ska jag nog prata med ria-ra om att föra det här vidare till en högre instans.
(Om du hade skött ditt jobb riktigt hade det här kanske varit mitt tretusende inlägg...)
westerlind: Jag gillar inte när du faromkring med osanningar på HS. Det fattar väl vem som helst att Kamilla och jag inte skriver detsamma i våra tominlägg. Helt klart så måste det bara gå att skilja på oss. Själv så brukar jag skriva om trimmade ismaskiner som är flakelackade med eldsflammor därbak. Läs vidare.
NuMountain: Tack för det. Det kan dock uppta en hel del dyrbar HS-tid för dig och dina HS-kollegor. westerlind hjälper säkert också till att läsa de tomma inläggen.
För övrigt är jag fortfarande lite putt över det konstiga förfarande på vilket en viss MoDorator försökte få mig och en väninna till mig att sluta skriva inlägg om söta pojkar i vår gästbok.
Åh nej, inte de tomma. För oneliners måste man väl ha rätt att posta bäst man vill?
Efter att ha letat och letat efter mitt inlägg om klubbarnas ekonomi har jag för övrigt insett hur bra bokmärkesfunktionen är. Om någon hade missat det, alltså...
NuMountain: Sedan när Kamilla har tagit in mitt försprång så får ni vara enväldiga jurymedlemmar och läsa igenom alla inläggen. Bara så att vi vet vem som är den rättmätige HS-ledaren. Jamenar det går ju inte för sig att skicka in tomma inlägg i sin kamp för att vinna till varje pris. Jag tror jag ligger bra till i tominläggsskriverierna.
Jo, jag spanade in din historik också. Var ju tvungen att hitta någon gammal veteran att mäta mig med. NuMo har inte mkt att sätta emot i den kampen, nämligen...
Jag har ingen målsättning alls. Annat var det på den tiden man såg vilka tio skribenter som varit flitigast under den senaste veckan på förstasidan. Då var det roligt att ha som målsättning att det skulle stå "MODO" efter så många som möjligt på den listan.
knaskamilla: Grattis. Själv är jag uppe i 3902. Jag har satt upp som mål att komma upp i 10000-inlägg innan år 2015. Men i den här farten så lär det gå fortare. Snart passerar du mig också i ilfart.
Fast med den nya tekniken kan man ju göra svarta och vita bilder av bilder som ursprungligen är i färg. Dessutom kan man retuschera bort rödögdhet. Ha.
Men för att Colorado ska vinna så krävs det nog att Foppa gör mål. Det finns ju statistik på det där. När Foppa gör mål i en match brukar Colorado vinna i 9 fall av 10 (eller nåt liknande)
1-1 efter första. Colorados mål av Hejduk eller Sakic (de har inte bestämt sig ännu enligt kommetatorerna) på ett underbart pass av Forsberg. Foppa får bra betyg av kommentatorerna så här långt.
Ni kan glömma det jag skrev tidigare. Då jag slår på tv:n är det Hannibal som visas. Men enligt mitt Canal+ tidning så skulle dom visa matchen ikväll men enligt hemsidan inte .