qwertas: For trott for att forsta vad din -11 betyder. Om det ar deras gemensamma minus, mitt betyg pa tummarna de tre senaste inlaggen eller nagot annat. :)
yngwie: Det skulle inte förvåna mig om Luongo är lite skadad från den andra matchen då han gjorde en räddning där han liksom översträckte armen eller axeln.
DariusK: Han var grymt bra i den andra matchen tror jag det var. Men visst han har inte övertygad över hela serien. Men dom här två misstagen av Schneider borde väl räcka för å byta.
Om vi nu ska vara helt korrekta, så har jag aldrig frågat om någon stream? Nu verkar inte ni förstå min ironi, jag får se till att skärpa mig, och tänka till 2 gånger innan jag väljer att kommentera något.
Tyckte bara att det var extrem låg nivå på "tjafset" som pågick
Kolla böterna som Flashback fick och fråga dig själv om du tror att Marcus tvekar länge att stänga av medlemmar eller än värre att stänga net HS om det skulle behövas...
hs0n: Du kan kalla det dryg om du vill. Jag tänker längre än nuet. Länken fungerar även vid morgonsdagens tidsfunderingar. Och den som frågade var nöjd. Alla nöjda utom du.