Har köpt på ESPN360 nu, tror jag... Framgår ingenstans att köpet är genomfört men jag har en stillbild där det står att matchen börjar 0200. Någon som vet när de brukar starta sändningen? Lär väl vara lite försnack ändå?
Jag behöver knappast tillägga att detta är premiär för mig, som betalande kund iaf. :)
Vallin: Skulle vilja påstå att Viaplay har ett bra erbjudande för kvällen. 79kr tror jag att det ska kosta. Annars ett Slutspelspacket från samma källa för 199:- Dock lite sent ute för det kanske.
Vallin: Skulle vilja påstå att Viaplay har ett bra erbjudande för kvällen. 79kr tror jag att det ska kosta. Annars ett Slutspelspacket från samma källa för 199:- Dock lite sent ute för det kanske.
Ni har säkert sett denna. Resultatet? 10 minuters utvisning på Sedin för osportsligt uppträdande, när han ville ha en förklaring till varför domaren inte tog någon utvisning.
bj21: Same here, som lappen sa.Bäst att inte alls titta på, den match jag var över o såg blev ju den allra sämsta, 8-1... Nä, vi sover oss till en SC nu!
Ruskig effektivitet i 4min och 14sek och ett i stort sett vattentätt boxplay var allt som krävdes! På torsdag natt vinner Boston igen. Men jag ska försöka bistå tvillingarna genom att sova istället för att se matchen
När man ser höjdpunkterna från den här finalserien känns det som att det är Boston som tar det här tillslut. Det är tur att livet och hockey inte är rättvist så att chansen fortfarande finns för Canucks.
Om Canucks kan rycka upp sig, finns det fortfarande en chans att göra någonting bra av detta. Det kan vara jobbigt för Boston att hålla koncentrationen uppe i en match som man vet är i princip avgjord och då finns det en chans för Vancouver att få göra ett par billiga kassar på Thomas.